مدیرکل بهزیستی سمنان:
مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: 19 هزار کودک در سمنان با تلاش بهزیستی غربالگری بینایی شدند.
کد خبر: ۴۷۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵ 04 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی‌رضا ایزدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات سازمان بهزیستی و معرفی حوزه‌ها و معاونت‌های تخصصی این سازمان بیان کرد: سازمان بهزیستی همواره با رویکرد تلاش مستمر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها، توانمندسازی جمعیت هدف، درمان هنگام آسیب اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مراکز غیردولتی و مؤسسات خیریه فعالیت کرده است.

وی افزود: در حوزه توانبخشی استان سمنان، 30 مرکز در زمان‌های مختلف به بیش از یک هزار و 700 معلول خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در کشور سالانه 30 هزار معلول به مجموعه معلولان اضافه می‌شود، اضافه کرد: افزایش دریافتی مستمری‌بگیران سازمان بهزیستی نیز از ابتدای سال آغاز شده است.

ایزدپور با اشاره به مأموریت سازمان بهزیستی اظهار کرد: بیش از 150 نوع فعالیت در این سازمان در طیف‌های مختلف صورت می‌گیرد.

وی افزود: همزمان با هفته بهزیستی، 150 اورژانس اجتماعی در سراسر کشور و در شهرهای بالای 50 هزار نفر افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در سازمان بهزیستی پنج معاونت در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند، افزود: در بخش خدمات تخصصی پیشگیرانه تلاش شده است تا با اقداماتی مثبت، جلوی افزایش مجموعه گرفته شود.

ایزدپور با بیان اینکه در بخش پیشگیری 19 هزار کودک غربالگری بینایی شدند، افزود: هفت هزار و 800 کودک غربالگری شنوایی شدند.

وی افزود: 9 مرکز غربالگری شنوایی و 9 مرکز غربالگری بینایی در شهرستان‌ها مستقر هستند و بیش از سه هزار نفر از خدمات مشاوره ژنتیک استفاده کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار