مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان از نصب خودپرداز آب در روستای فرومد میامی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ۱۰۰میلیون تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۴۷۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 02 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه هم‌اکنون ۴۴روستای استان سمنان به‌صورت موردی یا دائم با تانکر آب‌رسانی می‌شود با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف آب، ابراز داشت: فرومد ازجمله روستاهایی است که به علت خشک‌سالی‌های متعدد و کمبود منابع آبی از کیفیت آب‌لوله‌کشی بی‌بهره است لذا یک منبع آب شیرین در اختیار مردم قرار داده شد.

خودپرداز آب

وی بابیان اینکه برای اجرای این طرح ۱۰۰میلیون تومان هزینه شده است، افزود: به‌منظور تسهیل استفاده از آب کارت‌های هوشمندی برای اهالی صادرشده است و عموم مردم آب موردنیاز خود را با پرداخت هزینه از طریق این دستگاه خریداری می کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان ضمن بیان اینکه بحران آب جدی است با تکیه‌بر لزوم فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب، ابراز داشت: کمبود بارندگی، خشک‌سالی باعث شد تا همچنان شاهد پدیده بحران بی‌آبی در استان باشیم.

طاهری بابیان اینکه نصب دستگاه خودپرداز آب از هدر رفت آب جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه خشک‌سالی‌های متوالی و کمبود منابع آبی پدیده غالب استان سمنان است لذا با توجه به جمعیت یک هزار و ۵۰۰نفری روستای فرومد این تدبیر اندیشیده شد تا اهالی، آب موردنیاز خود از طریق این دستگاه تهیه کنند.

وی افزود: قابلیت مشاهده مقدار آب به‌صورت اینترنتی، اعلام خرابی و قطع برق توسط پیامک، قابلیت شارژ کارت و اندازه‌گیری دقیق مصرف آب ازجمله مزایای این خودپرداز است که در صورت تداوم خشک‌سالی در سایر نقاط استان نیز این سامانه راه‌اندازی و نصب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار