در فاصله 37 کیلومتری استان مازندران
برای چندمین بار در ماههای اخیر در مرز سمنان و مازندران زمین لرزه‌ای نسبتا شدید رخ داد . در چند ماه اخیر در مرز سمنان و مازندران زمین لرزه‌ های زیادی رخ داده است که بیشترین درجه زلزله ۴.۵ ریشتری مرز سمنان و مازندران در اوائل تیر ماه بود که خوشبختانه خسارتی در پی نداشت.
کد خبر: ۴۷۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 02 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، لحظاتی پیش زمین لرزه‌ای نسبتا شدید منطقه چهاردانگه مازندران را لرزاند، مرکز لرزه نگاری کشور محل وقوع این زمین لرزه را مرز استان‌های سمنان و مازندران اعلام کرد.
 تکرار زمین لرزه‌ در مرز سمنان و مازندران !
بر اساس این گزارش، در گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشور طول جغرافیایی این زمینه لرزه طول جغرافیایی: 53.96،عرض جغرافیایی: 36.18،عمق زمین‌لرزه: 10 کیلومتری زمین اعلام شد.
 
این زمین لرزه با شهر دامغان 34 کیلومتر، با دیباج در استان سمنان 36 کیلومتر و با کیاسر در استان مازندران 37 کیلومتر فاصله داشته است.
 
به دلیل روستایی بافت منطقه ممکن است برخی از مناطق مسکونی دچار ترک خوردگی شده باشند ولی تاکنون اطلاعاتی در ارتباط با میزان خسارت احتمالی گزارش نشده است.
 
گفتنی ست در چند ماه اخیر در مرز سمنان و مازندران زمین لرزه‌ های زیادی رخ داده است که بیشترین درجه زلزله ۴.۵ ریشتری مرز سمنان و مازندران در اوائل تیر ماه بود که خوشبختانه خسارتی در پی نداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار