نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس:
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون برنامه ششم توسعه و با هدف ارتقای منابع طبیعی، برداشت از جنگل‌های استان سمنان باید به صفر برسد.
کد خبر: ۴۷۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 01 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در حاشیه بازدید از منطقه پرور شهرستان مهدیشهر به مناسبت روز جنگلبان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تخریب گسترده جنگل‌های کشور در نیم قرن اخیر، بیان کرد: درباره میزان جنگل‌های کشور و استان باید گفت، این حجم از تخریب وحشتناک است لیکن برداشت از جنگل‌های استان سمنان باید به صفر برسد.

احمد همتی  - کراپ‌شده

وی افزود: در برنامه ششم مصوب شد که طی سه سال برداشت جنگل‌ها باید به صفر برسد لذا همه مردم، سمن‌ها و جنگل‌بانان به شدت در اجرای این قانون اهتمام داشته باشند و برای هیچکس این مورد را استثناء قائل نشوند تا بتوانیم جنگل هایمان را احیا کنیم.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: منطقه حفاظت شده پرور مهدیشهر دارای گونه‌های گیاهی و جانوری فراوانی است که خوشبختانه اعتبارات خوبی نیز برای ارتقا و حفاظت از آن منظور شده است تا بتوانیم آن را حفظ، احیا و همچنین شرایط را برای گردشگری فراهم سازیم.

همتی بیان کرد: روز جنگل‌بان یادآور رسالت سنگین قشری است که هر روزشان را با عشق به داشته‌های این مرز و بوم به شامگاه می رسانند.

وی همچنین یاد و خاطر شهدای محیط بان و جنگلبان را نیز گرامی داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار