نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: باید تلاش کنیم تا سبک زندگی رضوی به جوانان معرفی شود.
کد خبر: ۴۷۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 01 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا سبک زندگی رضوی به جوانان معرفی شود تا آن‌ها این سبک را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، اظهار کرد: گرایش مردم به فرهنگ رضوی بسیار زیاد است که این موضوع نشان‌دهنده زمینه مناسب برای گسترش این فرهنگ در جامعه است.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان باید قشر هدف برای معرفی فرهنگ اسلامی باشند؛ چراکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ترویج فرهنگ‌های غربی در تلاش هستند تا آینده‌سازان کشور را از راه درست منحرف کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: باید الگوهای دینی را به این نسل به‌صورت کامل معرفی کنیم تا بتوانیم جوانان را به سمت ارزش‌های اسلامی سوق دهیم و با فرهنگ ارزشمند رضوی آشنا سازیم.

شاهچراغی با بیان اینکه باید آموزش‌های دینی مناسبی برای قشر نوجوان و جوان موردتوجه قرار گیرد، اظهار کرد: اگر این نسل را با فرهنگ رضوی به‌صورت عمیق و کامل آشنا کنیم شاهد قدم‌های آنان با تدبر و تفکر بیشتر در مسیر اسلامی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان در دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا جوانان این استان را در فضای معنوی به وجود آمده با این فرهنگ آشنا کنیم و باید از این ظرفیت استفاده مطلوب را ببریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی را باید بسیار جدی بگیریم و در مقابله با آن اقدامات اساسی و حساب‌شده انجام دهیم؛ چراکه اگر در اجرای برنامه‌های فرهنگی کوتاهی کنیم، ممکن است مشکلات بسیار بزرگی در آینده کشور در زمینه فرهنگی به وجود بیاید که جبران آن بسیار سخت و حتی ناممکن باشد.

شاهچراغی تأکید کرد: قشر جوان باید به‌صورت حقیقی معارف اسلامی و دینی را باور کنند و در این راستا برنامه‌های دهه کرامت که چند سالی است با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در کشور برگزار می‌شود، باید موردتوجه خاص و ویژه مسوولان قرار گیرد.

کاروان زیر سایه خورشید با هدف باب شدن زیارت از راه دور و انتشار فرهنگ رضوی به استان‌ها و کشورهای خارجی سفر می‌کنند تا خادمان حرم امام رضا (ع) مبلغان این فرهنگ باشند.

امسال نهمین دوره حضور کاروان رضوی در استان سمنان است که با شعار «به تو اقتدا می‌کنیم» برنامه‌های فرهنگی خود را با همکاری تشکل‌های فرهنگی فعال استان اجرا می‌کنند.

کاروان‌های زیر سایه خورشید امروز در شهرستان شاهرود برنامه‌های فرهنگی خود را آغاز کردند و فردا راهی شهرستان دامغان خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار