دادستان سمنان:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: تاکنون از سوی دستگاه قضایی استان سمنان، پای هیچ سرمایه‌گذاری به زندان باز نشده و هیچ خط تولیدی از کار نیفتاده است.
کد خبر: ۴۶۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 30 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حیدر آسیابی ظهر امروز در کنفرانس حمایت پیشگیرانه از «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» که با حضور محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، استاندار سمنان و فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی ایوانکی برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ترسیم سیاست‌گذاری کلان در بحث اقتصاد پیشگام بودند، اضافه کرد: نامگذاری مکرر پنج سال با شعاری با محوریت اقتصاد دال بر همین مطلب است.

وی با اشاره به رویکرد کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران بیان کرد: رویکرد ما همواره جلوگیری از بازداشت سرمایه‌گذاران و جلوگیری از توقف خطوط تولیدی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان بیان کرد: بررسی مشکلات مالی و بیمه‌ای، استفاده از ظرفیت بازرسی کل کشور برای رفع موانع تولید، ایجاد اعتماد به دستگاه قضایی و ایجاد امنیت لازم برای سرمایه‌گذاران همواره مدنظر ما برای تداوم فعالیت سرمایه‌گذاران بوده است.

آسیابی ادامه داد: 54 جلسه حمایت قضایی با 203 مصوبه کاربردی برگزار و مشکلات بیش از 100 شرکت بررسی شده است.

وی بیان کرد: ایجاد شعب رسیدگی به پرونده‌های سرمایه‌گذاران، راه‌اندازی بانک جامع اطلاعات سرمایه‌گذاران، احصای 18 بند مشکلات سرمایه‌گذاری و ارجاع به مرکز، حل مشکلات مالیاتی سرمایه‌گذاران و ... از مهم‌ترین اهدافی است که کمیته قضایی حمایت از سرمایه‌گذاران پیگیری می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان بیان کرد: تاکنون از سوی دستگاه قضایی استان سمنان، پای هیچ سرمایه‌گذاری به زندان باز نشده و هیچ خط تولیدی در استان سمنان تاکنون از سوی این کمیته بسته نشده است.

آسیابی با اشاره به ضرورت حمایت قوه قضاییه و کمیته قضایی حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بیان کرد: تاکنون همه مشکلات این حوزه در استان سمنان با خرد جمعی و هم‌اندیشی حل شده و نگاه اجرایی- قضایی یکی از نوین‌ترین نگاه‌های برای پیشرفت در تحقق شعار سال است.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی سلاح ما برابر جنگ تحمیلی است و این امر با گفتار و زبان محقق نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان ادامه داد: اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی و با حمایت ملی محقق می‌شود و باید برای عملیاتی شدن آن تلاش کرد.

آسیابی گفت: در گام نخستی باید پذیرفت ما گرفتار جنگ اقتصادی هستیم و در این جنگ با آمریکا و کشورهای دیگر مواجهیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که در بحث اداری وجود دارد، بیان کرد: در بحث اجرایی با بروکراسی اداری مواجهیم و باید با فرش قرمز به استقبال سرمایه‌گذاران رفت؛ نه اینکه بحث فشار بانکی، ممنوع‌الخروجی آن‌ها و بحث مالیاتی و ... به‌گونه‌ای باشد که سرمایه‌گذار را با مشکل مواجه کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با مقایسه درصدی سود بانک‌های کشور با کشورهای دیگر بیان کرد: سود بانکی کمر سرمایه‌گذار را خم می‌کند و این معضلی بوده که در حوزه اقتصادی وجود دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار