مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب از افتتاح 9 پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 29 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،دکتر مازیار طهماسبی ، با اشاره به در حال اجرا بودن 9 پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان، گفت: این پروژه‌ها در راستای طرح تحول سلامت در شهرستان در حال اجراست که بخشی از آنها در آبان ماه و همگی آنها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اجرای این پروژه‌ها از بهمن سال گذشته در شهرستان کلید خورده و هم اکنون به طور میانگین بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

طهماسبی احداث مرکز بهداشتی درمانی "بزمیرآباد" را یکی از این پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: این پروژه درزمینی به مساحت حدود 600 مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر 708 میلیون تومان در حال اجراست که هم اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمانی شهرستان سرپل ذهاب افزود: پروژه دیگر مرکز بهداشتی-درمانی قلعه شاهین است که در زمینی به مساحت حدود 600 مترمربع با صرف اعتباری بالغ بر 636 میلیون تومان در حال اجراست و هم اکنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

طهماسبی تصریح کرد: همچنین مرکز جامع سلامت شهری با صرف اعتباری بالغ بر 800میلیون تومان و با پیشرفت فیزیکی 30 درصد، پایگاه سلامت با صرف اعتباری بالغ بر 340 میلیون تومان و با پیشرفت فیزیکی 40 درصد، پایگاه بهداشت و درمان شماره 3 با صرف اعتباری بالغ بر 320 میلیون تومان و با پیشرفت فیزیکی 50 درصد، پایگاه سلامت واقع در بیمارستان شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر 330 میلیون تومان و با پیشرفت فیزیکی 55 درصد و مرکز بهداشتی-درمانی "جابری" با صرف اعتبار 750 میلیون تومان و با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در شهرستان در حال اجراست.

این مسئول افزود: همچنین ساخت بلوک زایمانی نیز در مساحت 400 مترمربع با صرف اعتبار 150 میلیون تومان در حال اجراست که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کیلینیک تخصصی بیمارستان شهرستان سرپل ذهاب نیز از دیگر پروژه‌هاست که هم اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

طهماسبی با بیان اینکه این 9 پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد، یادآور شد: هم اکنون شش پروژه دیگر بهداشتی-درمانی شهرستان نیز در مرحله عقدقرارداد و واگذاری زمین قرار دارند.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار