استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: روستاهای استان سمنان باید به مکان جذب گردشگران خارجی تبدیل شوند.
کد خبر: ۴۶۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 28 July 2017

به گزارش تابناك سمنان، محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن بیان اینکه روستاهای استان سمنان باید آسفالت شوند، افزود: امیدواریم تا در آینده نزدیک هیچ روستای بدون آسفالتی در این استان نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته، به‌اندازه ۱۲ سال عملیات آسفالت در استان سمنان انجام شده است و در تلاش هستیم تا این موضوع در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.

استاندار سمنان تصریح کرد: باید در روستاها اقدامات لازم را انجام دهیم تا به مکان جذب گردشگر خارجی تبدیل شوند و شاهد نتایج مثبت این موضوع باشیم.

خباز با اشاره به اینکه درآمدزایی باید در روستاها افزایش پیدا کند تا مهاجرت معکوس انجام شود، اظهار داشت: گردشگران خارجی از طریق اینترنت دنبال روستاهای قابل اسکان هستند و برخی از روستاها نیز خود را معرفی کرده‌اند و درآمدزایی می‌کنند.

وی همچنین با بیان اینکه روستاهای استان سمنان ظرفیت بسیار خوبی برای جذب سرمایه‌گذار دارند، گفت: باید همه تلاش کنیم تا از ظرفیت درآمدزایی در این استان استفاده کنیم و شاهد رونق روستاها باشیم.

استاندار سمنان اظهار کرد: در استان سمنان شاهد چهار اقلیم آب و هوایی متفاوت به فاصله زمانی بسیار کمی هستیم که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

خباز ادامه داد: آب و هوای بسیار مطلوب در برخی از روستاها نیز به‌تنهایی می‌تواند جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد.

وی گفت: امیدواریم تا با ارائه تسهیلات مناسب به روستاییان و همکاری مسؤولان و مردم در استان سمنان، روستاها رونق پیدا کنند و جذب گردشگر در این استان به‌خوبی انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار