اعزام ملی‌پوشان تکواندو استان فارس به مسابقات جهانی کره‌جنوبی 2 تکواندوکار استان فارس برای شرکت در رقابت‌های جهانی هان‌دامانگ به کره‌جنوبی اعزام شدند.
کد خبر: ۴۶۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 28 July 2017

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حامد قربانی‌زاده و لیلا کشاورز  2 تکواندوکار ملی‌پوش فارسی برای حضور در مسابقات جهانی هان‌مادانگ 2017 کره‌جنوبی عازم این کشور شدند.

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هان‌مادانگ 2017 در دو گروه مردان و زنان از روز شنبه (7 مردادماه) به مدت 4 روز در شهر «آن یانگ» کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

تیم ایران با 46 ورزشکار با هدایت علیرضا مردانی، به عنوان سرمربی و بهنام منتظری به عنوان مربی در بخش مردان و مهناز مردانی در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند. سیدحسین زینال‌حسینی نیز به‌عنوان سرپرست و محمد نوذری به‌عنوان نماینده فدراسیون در کنار این تیم حضور دارد.

مسابقات هان‌مادانگ شامل طیف وسیعی از مهارت‌های تکواندو است و جذابیت خاصی برای اساتید تراز اول جهان دارد. هان‌مادانگ را می‌توان جشنواره و یا نمایشگاه بین‌المللی تکواندو دانست؛ به همین منظور کوک کی وان (مرکز تکواندو جهان) از چند سال پیش با همکاری انجمن تکواندو کره مسابقات هان‌مادانگ را برگزار می‌کند و از سال 2003 نیز مسابقات جهانی را با همکاری فدراسیون جهانی و انجمن تکواندو کره بنیانگذاری کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار