مربی کاراته شهرداری سمنان:
مربی کاراته تیم شهرداری سمنان گفت: نگرش مدیران میانی کاراته سمنان غرض‌ورزانه است و از ظرفیت‌های کاراته سمنان استفاده نمی‌شود.
کد خبر: ۴۶۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 26 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، ریحانه نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن بیان اینکه نگرش مدیران میانی کاراته استان سمنان تک‌بعدی و غرض‌ورزانه است، افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی در کاراته استان سمنان داریم که متأسفانه به دلیل عدم مدیریت کارآمد و صحیح از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود.

وی ادامه داد: وظایف یک مدیر، فراهم کردن بسترهای لازم برای پیشرفت و استفاده از ظرفیت‌های استان است که در استان سمنان شاهد این موضوع نیستیم.

مربی کاراته تیم شهرداری سمنان تصریح کرد: متأسفانه در استان سمنان از مربی‌های توانمند استفاده نمی‌شود و تنها در جهت تخریب ظرفیت‌های این استان هستند که این موضوع باعث می‌شود تا زحمات مربیان و بازیکنان فعال در این رشته از بین برود.

نصیری با اشاره به اینکه بازیکنان به دلیل ترس از عدم حمایت مدیران کاراته استان سمنان نه‌تنها پیشرفت نمی‌کنند بلکه پس‌رفت نیز دارند، اظهار داشت: این حاشیه‌سازی‌ها و مشکلات باعث ایجاد آسیب‌های بزرگ در جامعه کاراته استان می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه بعد از نتیجه‌گیری بازیکنان در مسابقات بزرگ کشوری از آن‌ها حمایت‌های لازم انجام نمی‌شود، گفت: سه سال متوالی است که بازیکنان استان سمنان به اردوی تیم ملی راه پیدا می‌کنند اما متأسفانه در مسابقات انتخابی اردوها حذف می‌شوند و به مسابقات برون‌مرزی راهی نمی‌شوند.

مربی کاراته تیم شهرداری سمنان اظهار کرد: مسؤولیت جذب اسپانسر در استان سمنان به عهده خود مربیان است و برای این کار باید رزومه داشته باشند که به دلیل مشکلاتی که در استان وجود دارد هیأت کاراته استان سمنان باعث شدند تا رزومه مربیان خدشه‌دار شود.

نصیری ادامه داد: باید انتقادپذیری در بین مدیران کاراته استان سمنان افزایش پیدا کند که از امکانات موجود در استان سمنان به‌خوبی استفاده شود.

وی گفت: در اردوی تیم ملی تمریناتی وجود دارد که باعث رشد بازیکنان می‌شود و باید بازیکنان در طی سال با حریف‌های تمرینی خوبی رقابت کنند که این امر با تمرین در زیرپله‌ها، پارک و زمین‌های خاکی محقق نمی‌شود.

مربی کاراته تیم شهرداری سمنان تصریح کرد: با هزینه شخصی مربیان بازیکنان را به شهرهای دیگر می‌برند تا با حریف‌های مختلف رقابت کنند و شاهد درخشش آنان در مسابقات مختلف باشیم.

نصیری بیان کرد: هیأت کاراته استان سمنان متأسفانه به‌گونه‌ای رفتار می‌کند که مربی‌ها از یکدیگر فاصله بگیرند و از موفقیت یکدیگر در مسابقات خوشحال نشوند.

وی گفت: کسانی که در جایگاه مدیریت قرار دارند باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا از ظرفیت‌های استان به‌خوبی استفاده شود و در این مسیر مربیان با یکدیگر همکاری کنند.

مربی کاراته تیم شهرداری سمنان اظهار کرد: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم اگر به‌خوبی انجام شود و محیط دوستانه در کاراته استان برقرار باشد، قطعاً پیشرفت‌های بهتری در این رشته ورزشی شاهد هستیم.

نصیری خاطرنشان کرد: امیدواریم تا بتوانیم در بخش مربیان نیز به درجات بالای کشوری برسیم و این امر به رشد کاراته استان سمنان کمک شایانی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار