رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه میزبان اولین دوره رقابت های مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور شد.
کد خبر: ۴۶۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 26 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حسین شیروانی ، اظهار کرد: اولین دوره رقابت های مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور ، یازدهم مرداد به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: این مسابقات به مدت سه روز و از یازدهم تا سیزدهم مرداد در محل مجتمع فرهنگی ورزشی قمربنی هاشم کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 
شیروانی خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو گروه راست و چپ دست برگزار می شود که مسابقات راست دست روز پنجشنبه 12 مرداد و مسابقات چپ دست روز جمعه 13 مرداد برگزار خواهد شد.
 
رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه گفت: در این مسابقات بانوان شرکت کننده بصورت نفرات آزاد در رده سنی بزرگسالان در اوزان 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80 و +80 کیلو گرم با حریفان خود به رقابت می پردازند.
 
وی با تاکید به علاقمندی بانوان به این رشته پرمخاطب خاطرنشان کرد: پس از برگزاری رقابت‌های ملی، انتظار می رود تیم ملی مچ اندازی بانوان کشور نیز راه اندازی شود تا این امکان برای بانوان فراهم شود که در میادین بین‌المللی حضور داشته باشند.
 
شیروانی خاطرنشان کرد: به جهت نوع و شیوه اجرای مسابقات مچ‌اندازی در مسابقات بین‌المللی، این پتانسیل و ظرفیت برای بانوان کشور ما وجود دارد که با پوشش اسلامی مصوب‌شده در رقابت‌های برون‌مرزی حضور داشته و عنوان‌های جهانی و آسیایی کسب کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار