نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دختران منش و روش حضرت معصومه (س) را الگو قرار دهند، گفت: عالم بودن و دانایی از ویژگی های مثبت حضرت معصومه (س) بوده است.
کد خبر: ۴۶۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 25 July 2017

 به گزارش تابناک سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت معصومه ( س) اظهار کرد: این بانوی بزرگ ویژگی های منحصر به فردی داشتند و دختران امروز جامعه اسلامی باید برای نزدیک شدن به ویژگی‌های ناب ایشان تلاش کنند.

وی افزود: عالم بودن و دانایی از امتیازات مثبت حضرت معصومه (س) بوده است و دختران باید با مطالعه کتب، به ویژه کتاب‌های دینی و حجاب و عفاف بکوشند تا این ویژگی مثبت را کسب کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حضرت معصومه (س) اهل عبادت بودند، ادامه داد: عبادت خالصانه از دیگر خصوصیات حضرت معصومه (س) بود و بیت نور نام خانه‌ای است که این بانو به مدت 17 روز در آن مکان مشغول عبادت بوده است.
شاهچراغیبا بیان اینکه دختران ما باید اهل نماز، روزه و عبادت باشند، تأکید کرد: عبادت زن و مرد ندارد و بر همگان واجب است؛ اما برای اینکه این روز مبارک به نام دختران سرزمین ماست، باید با انجام واجبات برای نزدیک شدن به خصائص حضرت معصومه (س) بکوشند.
وی با اشاره به ویژگی باب‌الحوائج بودن حضرت معصومه ( س)، اظهار کرد: یقیناً همه دختران حوائج و خواسته‌هایی دارند و حضرت معصومه (س) درب حاجات هستند که با ایمان و اعتقاد قلبی به این مسأله بسیاری از حاجات روا خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: چهار تن از ائمه (ع) به ثواب مشرف شدن به بارگاه حضرت معصومه (س) سفارش کردند و فرمودند با زیارت این بانوی بزرگ بهشت بر بندگان واجب می‌شود.

شاهچراغیبا اشاره به مبارک بودن روز دختر افزود: همان طور که روز ولادت حضرت فاطمه (س) به عنوان روز زن نامگذاری شده و برای زنان مسؤولیت‌آور است؛ برای دختران نیز این نامگذاری همان گونه است و باید روش و منش حضرت معصومه (س) الگوی همه دختران ایران زمین باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار