رئیس صنعت، معدن و تجارت سمنان خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد ریالی در تولید پارچه جین و نخ پنبه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 25 July 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان،بهروز اسودی در حاشیه بازدید از طرح‌های توسعه شرکت نساجی کویر که با حضور استاندار سمنان و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام شد، از توسعه صنعت نساجی در استان خبر داد و گفت: با اجرای طرح‌های توسعه شرکت نساجی کویر برای نخستین بار در استان پارچه جین تولید خواهد شد که از نظر مرغوبیت در کشور ممتاز است.

وی ادامه داد: شرکت نساجی کویر دارای دو طرح توسعه کویر جین و درین ریس است که در زمینه تولید پارچه جین، رنگرزی نخ و پارچه، تولید نخ پنبه و پلی‌استر فعالیت خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنانافزود: برای اجرای این طرح‌ها در حدود 2 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی‌شده است که با راه‌اندازی کامل آن برای نخستینبار در استان پارچه جین تولید و زمینه اشتغال حدود 470 نفر نیز فراهم می‌شود.

اسودیتصریح کرد: شرکت نساجی کویر سمنان با سرمایه‌گذاری حدود 575 میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان واقع شده است که در زمینه تولید انواع نخ فعالیت دارد.

وی با اشاره کیفیت بالای محصولات و تکنولوژی به روز ماشین‌آلات خط تولید شرکت نساجی کویر گفت: این شرکت ظرفیت تولید سالانه 10 هزار و 500 تن نخ 100 درصد پنبه، نخ پنبه پلی‌استر، نخ آکریلیک پنبه و نخ پلی‌استر ویسکوزا را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود 700 نفر را فراهم کند.

استاندار سمنان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای کارگروه از دو طرح توسعه شرکت نساجی کویر بازدید کردند و در نشستی به بررسی مسائل و مشکلات این واحد پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار