معاون استاندار سمنان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: مشکلات ۳۰پروژه تولیدی استان در سه حوزه کشاورزی، معدن و صنعت با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی می‌شود.
کد خبر: ۴۶۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 22 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی همتیان در حاشیه برگزاری سی و ششمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: برای تحقق مصوبات ستاد فرماندهی در خصوص ۳۰ پروژه صنعتی کشاورزی و معدنیجلساتی با هماهنگی دفتر هماهنگی امور اقتصادی بانک و متقاصی و دبیر خانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

استانداری سمنان - کراپ‌شده

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و متقاضی سه ضلع مثلث هستند و باید در راستای رسیدن به اهداف هر سه بایکدیگر در تعامل و هماهنگ باشند.

معاون استاندار سمنانگفت: همه پروژه های تولیدی مذکور باید به درستی رصد شده وبا دقت نظر بیشتری بررسی شود و جدیت در پیگیری امور، کار را به نتایج مطلوب خواهد رساند.

همتیان بیان کرد: برنامه زمانبندی برای پروژه ها ارایه و درخواست متقاضیان با دقت نظر بیشتری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: پروژه های مصوب میراث فرهنگی وصنایع دستی وگردشگری در دستورکارسی وششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استانداری سمنان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنانگفت: در سال جاری بخش خدمات و گردشگری نیز به سامان بهین یاب ویژه تسهیلات رفع موانع تولید افزوده شده که این امر باعث شده تا سقف تسهیلات رونق تولید در استان از ۴۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته به ۹۰۰ میلیارد تومان در سالجاری افزایش یابد.

همتیان افزود: این طرح به اشتغال‌زایی در استان سمنان کمک شایانی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار