رئیس اداره اوقاف دامغان:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان گفت: بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی تبدیل می‌شوند و برنامه‌های متنوع فرهنگی در دامغان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۶۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 22 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی میرکو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جریان برگزاری مراسم گرامیداشت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: این مراسم در جوار حرم امامزاده صالح (ع) دامغان با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینیان و مداحی سیدمجید بنی‌فاطمه و اطعام چهار هزار نفر برگزار شد.

وی بیان کرد: آن حضرت در زمان درگیری‌های بین بنی‌عباس و بنی‌امیه حوزه علمی و فقهی شکل داد که محل پرورش بزرگان و علما برجسته تاریخ اسلام بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان ادامه داد: امام صادق (ع) چهار هزار شاگرد تربیت و پایه‌های اسلام ناب محمدی (ص) را تقویت کرد.

میرکو با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند بقاع متبرکه باید به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند، تصریح کرد:حرم امامزادگان (ع) باید قطب فرهنگی باشند و برنامه‌های متنوع فرهنگی به‌ویژه در مناسبت‌ها باید در این اماکن متبرکه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی را در راستای تحقق این تأکید ارزشمند مقام معظم رهبری در آستان امامزادگان (ع) شهرستان برگزار کردیم، اظهار کرد: ازجمله آن می‌توان به طرح آرامش بهاری در نوروز و ضیافت الهی و نشاط معنوی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار