مناظره مديران عامل سابق باشگاه تراکتورسازي
" اگر امروز آقاي عباسي مديران سابق را به انتقاد مي گيرد مطمئن باشد که فردا روز خود او را هم به باد انتقاد خواهند گرفت چون هنوز آقاي عباسي کاري نکرده و بايد اول کار کند تا عيب و حسن هاي او مشخص گردد. زير سوال بردن گذشته دليل بر توانايي عباسي نيست او بايد خودش کار کند تا مردم قضاوت کنند که او توانمند هست يا نه.
کد خبر: ۴۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 11 June 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، در جلسه مناظره امروز مديران سابق باشگاه تراکتورسازي با عباسي مديرعامل فعلي که در حضور اصحاب رسانه برگزار شد؛ متاسفانه عباسي حاضر نشد و جلسه بدون حضور وي آغاز گرديد.

جمشيد نظمي مديرعامل قبلي تراکتورسازي تبريز در دفاع از اتهامات منتسب از طرف عباسي مديرعامل تراکتور از خود دفاع کرد.

در ابتداي جلسه جمشيد نظمي مديرعامل سابق باشگاه تراکتورسازي ضمن تقدير و تشکر از تدارک اين برنامه در خصوص اظهارات آقاي عباسي گفت :

" اگر امروز آقاي عباسي مديران سابق را به انتقاد مي گيرد مطمئن باشد که فردا روز خود او را هم به باد انتقاد خواهند گرفت چون هنوز آقاي عباسي کاري نکرده و بايد اول کار کند تا عيب و حسن هاي او مشخص گردد. زير سوال بردن گذشته دليل بر توانايي عباسي نيست او بايد خودش کار کند تا مردم قضاوت کنند که او توانمند هست يا نه.

اين که ادعا شده مديران قبل بدهي به بار آورده اند بايد بگويم شما برويد مصوبه هيئت مديره و پرداختيهاي هيئت مديره را بررسي کنيد اگر مديرعامل بيش از مصوبه خرج کرده خوب مقصر است اما متاسفانه هيئت مديره به تعهداتش عمل نمي کرد و به مديرعامل پول نمي داد به همين دليل بدهي به بار مي آمد و اين برعهده هيئت مديره است نه مديرعامل.

در خصوص تسويه حساب بدهيها بارها من با بازيکن توافق کردم و به جاي اينکه رقمهاي بزرگ را پرداخت کنيم با توافق به ارقام بسيار پايينتر مي رسيديم که در مورد اشپيتيم آرفي که 150 ميليون تومان به او بدهکار بوديم و از فيفا حکم قطعي داشت با مدير برنامه آرفي 110 ميليون تومان آنهم در دو قسط به توافق رسيديم که آنرا به آقاي عباسي که آن زمان هم قائم مقام باشگاه و هم عضو هيئت مديره بود و به مسائل مالي رسيدگي مي کرد دادم و گفتم که بايد اين مبلغ پرداخت شود چون حکم قطعي صادر شده آقاي عباسي توافق را گرفت و گفت، نه من اين پول را نمي دهم و اين توافق را به برادرم ميدهم تا در تهران با آرفي صحبت کند؛ حالا آقاي عباسي اين کار را نکردند و در آخر مجبور شدند يک رقم بسيار بالا به آرفي بدهند. آقاي عباسي اين اشتباه متوجه شماست نه بنده که به توافق عمل نکرديد.

روشي که مديريت جديد در پيش گرفته روش زوري است و بارها گفته ام اين روش جواب نخواهد داد. روزي که من باشگاه را تحويل دادم باشگاه حدود 6.8 ميليارد تومان بدهي داشت بله اگر به جاي 110 ميليون 1.2 ميليارد بدهيد خوب باشگاه 15 ميليارد بدهي به بار مي آورد و اين متوجه آقاي عباسي است. وقتي مديرعامل باشگاه قانون کميته انضباطي و فيفا را نميداند همين ميشود. اگر روزي که رسول خطيبي را کنار گذاشتيد اگر از او دوستانه دعوت مي کرديد و دلايل خود را مي گفتيد مسلما رسول هم قانع ميشد و در تسويه حساب هم صحبت پول نمي کرد رسول فرد پولکي نيست ولي وقتي شما او را در موضع قرار مي دهيد؛او را اخراج مي کنيد و مي گوييد پولت را هم نمي دهم و بر رويش شمشير مي کشيد خوب اور را جري کرده ايد که برود شکايت کند.

در خصوص اينکه عباسي ادعا کرده به مدير برنامه يک بازيکن سرباز 80 ميليون تومان داده اند اعلام مي کنم در زماني که در باشگاه بودم حتي يک مدير برنامه بازيکن سرباز را در اتاق راه نداده ام و فقط با بازيکن صحبت کرده ام و هيچ پولي به مدير برنامه اين بازيکنان نداده ام و اگر سندي دارند بگويند تا ما بفهميم چه کسي را مي گويند. زماني که در باشگاه بودم برنامه سه ساله دادم بعد آقاي عباسي مي گويد برنامه يک روزه هم نبوده لابد آن سه تا دفترچه اي که در هيئت مديره به تصويب رسانده ام را نديده اند. بودجه تيمهاي پايه را چهار برابر کردم و امسال هم در مسير برنامه سه ساله حرکت کرديم و در تيم جوانگرايي کرديم. اي کاش آقاي عباسي يک فصل نقل و انتقالات را سپري کند تا متوجه شود تيم بستن يعني چه؟ هر چند که امسال کارش راحت است چون سه بازيکن سرباز که سال قبل محروم شده بودند امسال مي توانند بازي کنند و اکثر قراردادها دوساله است و آقاي عباسي تنها با جابجا کردن 5،6 نفر مي تواند تيم را ببندد اما مي خواهيم ببينيم در خصوص اين چند نفر چه مي کند و ببيند که  فشار باشگاه کجاست خوشبختانه مشکل پول ندارد و بودجه باشگاه هم 30% براي اين فصل افزايش يافته است.

براي ما مهم نيست که افتخارات به اسم چه کسي ثبت مي شود مهم موفقيت تراکتورسازي است مهم کسب جام قهرماني ليگ برتر است که جايش در کلکسيون باشگاه خاليست. همين آقاي عباسي روزي که به تراکتور آمد به من گفت من تا به حال به فوتبال نگاه نکرده ام. اما چون بناي هيئت مديره مديرعامل کردن آقاي عباسي بود بنده هم از اين سمت استعفا دادم."

سردار جعفري در دفاع از عملکرد خود در برابر خبرنگاران نشست .

به گزارش خبرنگار ما ؛سردار محمد حسين جعفري ،  مدير عامل سابق تراکتورسازي تبريز گفت : بنده وقتي فارسي صحبت مي کردم تپق زدم و يک واژه را اشتباه گفتم؛ ما که فارسي زبان نيستيم؛ خود فارسها وقتي حرف مي زنند جاي فعل و فاعل را بعضا نمي توانند درست بگويند. بعد شما مي گوييد کرار را با چند صندلي دور ميدان گردانده ايد بعد چند کلمه غلط فارسي حرف زده ايد فکر کرده ايد مديريت کرده ايد؟

واقعا يک مدير غير بومي حق دارد اينگونه توهين آميز صحبت کند و به لهجه و زبان ما توهين کند؟ استاد علامه جعفري با همان زبان و همان لهجه ترکي علوم انساني را در حوزه اسلام و غرب متحول کرده است. من بارها و بارها در برنامه هاي زنده تلويزيوني چه سراسري و چه بين المللي حضور داشته ام و هرگز به زبان و لهجه ترکيمان ايراد نگرفتند شما که نمي توانيد حتي يک مصاحبه انجام بدهيد چطور از همه عيب مي گيريد شما هم مصاحبه کنيد تا عيب و هنرتان مشخص شود.

 براي  من سنگينترين حرف آقاي عباسي اين قسمت از جمله توهين آميزشان بود. اينجا توسط شما اعلام ميکنم: آقاي عباسي به شما هشدار مي دهم اگر مي خواهيد در تبريز مديريت کنيد به لهجه و زبان آذربايجانيها توهين نکنيد. احترام قائل شويد. دائم آقاي عباسي مي گويد چرا به غير بومي بودن من ايراد مي گيريد: من مي گويم؛ وقتي شما غير بومي هستيد و در تبريز تشريف نداريد در حساسترين روزهاي ليگ حبيب گرداني را از تيم جدا مي کنند؛ بزرگ دلال فوتبال وارد تمرين مي شود در حالي که شما به هواداران اجازه ورود به تمرينات را نمي داديد؛ دلال در هتل با بازيکنان مي خوابد؛ آقاي عباسي ما جام را آنروز از دست داديم؛ کجا بوديد؟ من با همان لهجه ترکي از حق تيمم و هوادارم دفاع مي کردم نمونه اش حوادث بعد از بازي با استقلال که به خاطر داوري غلط محسن ترکي رخ داد. سندش هم همين فيلم است که مي بينيد.

آقاي عباسي گفته اند در بخش هواداري رشد کرده ايم!

امسال بدترين سال به لحاظ حضور هواداران در کشور بوده چه برسد به تراکتور. در حالي که تعداد پرشورترين هواداران تراکتور در سال جاري به شدت کاهش يافته است. چه شده است؟ شما با هوادار ارتباط نداريد ما که مي گوييم مدير بومي باشد براي اينست که با هواداران در ارتباط باشد و با آنها زندگي کند؛ شما که نيستيد.

ما براي هواداران نمايشگاه زده بوديم؛ نمايشگاهي که بيش از 20000 نفر بازديد کنند داشت. چقدر به بنده پول داده اند و در عوض چقدر ما کار کرده ايم. آمده ايد زمين چمن آماده را صاحب شده ايد؛ استخر کاملا تجهيز شده را صاحب شده ايد؛ کلينيک مجهز تراکتور را صاحب شده ايد؛ شما چه ميدانيد کار کردن در تراکتور براي ما چگونه بوده است؟گوشه اي از خدماتي که براي هوادارانمان ترتيب داه بوديم را ببينيد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :