مسابقات بازی های رایانه ای مراکز فرهنگی استان اصفهان با عنوان جام ولایت روز چهارشنبه در اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۴۶۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 19 July 2017
به گزارش تابناک : رئیس کمیته بازی های رایانه ای هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان در این ارتباط گفت: در این دوره از مسابقات 90 بازیکن در رشته های FIFA 2017 و PES 2017 به مدت 2 روز در مجموعه تفریحی ورزشی IFC اصفهان( واقع در خیابان شریعتی) با یکدیگر به رقابت می پردازند.
محمد مهدی کاظمی افزود: این رقابت ها با همکاری بنیاد فرهنگی بقیه الله اصفهان برگزار می شود.
وی همچنین از برگزاری اولین دوره مسابقات بازی ‌های رایانه‌ ای ویژه معلولان خبر داد و گفت: این کمیته همچنین قصد دارد نخستین دوره مسابقات بازی ‌های رایانه‌ای دانش‌ آموزی را در آبان امسال و نخستین دوره رقابت های دانشجویی این رشته را آذرامسال برگزار کند.
رئیس کمیته بازی های رایانه ای هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان تصریح کرد: جشنواره بین ‌المللی فناوری‌ های نوین شهری از ۱۳ تا ۱۵ مرداد امسال با حضور نمایندگان 22 کشور خارجی در اصفهان برگزار می‌ شود و این کمیته نیز در آن رویداد حضور خواهد یافت.
کاظمی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات رایانه ‌ای در کشور بر عهده کمیته بازی‌ ها و ورزش‌های الکترونیک هیأت انجمن‌های ورزشی هر استان است و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و بنیاد ملی بازیهای رایانه ای تولید بازیها و محتواهای رایانه ای را برعهده دارند.
چهار گروه بازیهای رایانه‌ ای، بازی‌های کنسول، بازی های رباتیک و ماشین های کنترلی (رادیو کنترل) زیر مجموعه های کمیته بازی های الکترونیک به شمار می روند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار