معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان سمنان در سالن مدیریت بحران افزود :مهم ترین مسئله ای که در حال حاضر کشور ما با آن مواجه است بحث اشتغال است که خوشبختانه استان سمنان با 8.3درصد رتبه اول تولید اشتغال در کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۴۶۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 18 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان سمنان در سالن مدیریت بحران افزود:مهم ترین مسئله ای که در حال حاضر کشور ما با آن مواجه است بحث اشتغال است که خوشبختانه استان سمنان با 8.3درصد رتبه اول تولید اشتغال در کشور را به خود اختصاص داده است.

استان سمنان اولین استان کشور به لحاظ تولید اشتغال

قنبری در این جلسه که روز سه شنبه در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ضمن بیان اینکه استان سمنان به دلیل بافت فرهنگی و اخلاقی که درآن حاکم است از آسیب های اجتماعی کمتری نسبت به سایر استان ها برخوردار است گفت:مهم ترین مسئله ای که در حال حاضر کشور ما با آن مواجه است مسئله ی بیکاری است که با توجه به برنامه ی ششم توسعه به عددی تک رقمی در این مسئله خواهیم رسید.

سمنان اولین استان کشور به لحاظ تولید اشتغال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود:میانگین بیکاری در کشور ما 12.6درصد است که خوشبختانه استان سمنان با 8.3درصد رتبه اول تولید اشتغال در کشور را به خود اختصاص داده است.

قنبری خاطر نشان کرد:در یک بازه ی زمانی کوتاه نمی توانیم درصد بیکاری در سطح استان را صفر کنیم اما تمام تلاش ما این است که مسئله بیکاری را که سرمنشا تمام آسیب ها و چالش ها است به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به این مسئله که باید تمام تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها دردستگاه های دولتی و غیر دولتی بر اساس اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال انجام گیرد افزود:دولت بایستی از طرح ها و پروژه هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی و نهاد های عمومی دارند فارغ شود و آنها را واگذار کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
سرمایه گذاری هایی که در سمنان صورت گرفته در هرکجای ایران می شد هم بیکاری درآنجا پایین می آمد وهم نرخ معضلات اجتماعی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار