کنکور داوطلبان مقطع دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی فردا و پس‌فردا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 10 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی جانفزا، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در گفت‌وگو با ایسنا، در ادامه با بیان اینکه «این آزمون در 6 رشته مختلف برگزار می‌شود» تصریح کرد: امسال داوطلبان در 6 رشته علوم قرآنی و حدیث، فقه جزایی، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق خصوصی و حقوق بین‌الملل به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: تعداد داوطلبان امسال حدود 350 نفر بوده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است؛ ظرفیت پذیرش دانشگاه 30 نفر خواهد بود؛ البته ممکن است این میزان با توجه به مصاحبه‌ها و سطح علمی داوطلبان کاهش یا افزایش داشته باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی تاکید کرد: دواطلبان در این آزمون علاوه بر سرفصل‌های تعیین شده آزمون، باید به سوالات دروس سطح سه حوزه علمیه نیز پاسخگو باشند.

جانفزا اضافه کرد: این آزمون تنها در مشهد طی دو روز آینده برگزار خواهد شد؛ این آزمون به صورت تشریحی بوده و از ساعت هشت صبح فردا و پس‌فردا، 21 و 22 خرداد ماه، در ساختمان شماره دو دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احتمالا دانشجویان پذیرفته شده پس از برگزاری آزمون، مصاحبه علمی و اختبار در بهمن ماه جذب دانشگاه خواهند شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی عنوان کرد: داوطلبان پذیرفته شده علاوه بر دروس مقطع دکتری، سطح چهار حوزه علمیه را نیز خواهند گذراند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار