رئیس اداره بهزیستی مهدی‌شهر:
رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: ساختمان جدید مرکز درمان و توان‌بخشی بیماران روانی در مهدی‌شهر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 15 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، مجید رمضان‌پور ظهر امروز در نشست رسانه‌ای با خبرنگاران به مناسبت هفته بهزیستی در سالن جلسات اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر، ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: شعار امسال هفته بهزیستی، «بهزیستی؛ محور مسؤولیت و سلامت اجتماعی» تعیین‌شده و برنامه‌های این نهاد در سراسر کشور حول این شعار انجام می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به برنامه‌های این اداره در شهرستان مهدی‌شهر برای مددجویان تصریح کرد: 895 پرونده توان‌بخشی در اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر موجود است که 318 معلول جسمی و حرکتی، 204 معلول ذهنی،110 بیمار روانی، 108 بیمار شنوایی، 102 بیمار بینایی بخشی از این پرونده‌هاست.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر در هفته بهزیستی افزود: گلباران قبور مطهر شهیدان انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بهزیستی که امروز انجام شد، بازدید از مراکز نمونه زیرمجموعه اداره بهزیستی در این شهرستان، دیدار با فرماندار شهرستان مهدی‌شهر و امام جمعه مهدی‌شهر و بازدید از مددجویان زیرپوشش این نهاد از جمله برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر در هفته بهزیستی است.

رمضان‌پور خاطرنشان کرد: افتتاح ساختمان جدید مؤسسه خادم‌الحسنین مرکز درمان و توان‌بخشی بیماران روانی در مهدی‌شهر با حضور مسؤولان عالی‌رتبه استانی و شهرستانی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته بهزیستی است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدی‌شهر افزود: مجموعه فعالیت‌ها و خدمات این نهاد در میادین مهدی‌شهر در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
برچسب ها: بهزیستی سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار