معاون اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۸۸کشتی‌گیر در مسابقات دانش‌آموزی استان شرکت و برترین‌های این رقابت‌ها به مرحله کشوری اعزام شدند.
کد خبر: ۴۵۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 15 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مسابقات انتخابی کشتی قهرمانی آموزشگاه‌های استان سمنان به مدت دو روز به میزبانی سالن ورزشی مالک اشتر دامغان برگزار شد، بیان کرد: این رقابت‌ها عصر جمعه با انتخاب نفرات برتر هر رده به کار خود پایان داد وبرترین‌های این دوره از مسابقات جواز ورود به مسابقات کشوری را دریافت کردند.

مسابقات کشتی دانش آموزی دامغان  - کراپ‌شده

وی افزود: در این دوره از مسابقات که به مدت دو روز و به میزبانی دامغان برگزار شد ۸۸ نفر از ورزشکاران دانش‌آموز در رشته کشتی در رده‌های نونهالان آزاد، نوجوانان آزاد، نوجوانان آزاد و نوجوانان فرنگی و در قالب هشت تیم ورزشی از شهرستان‌های دامغان، شاهرود، گرمسار، سمنان، آرادان، سرخه و مهدی‌شهر حضور داشتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند، همچنین ۲۴ نفر داور و سرپرست تیم کار برگزاری داوری و نظارت بر این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: پس از دو روز رقابت ورزشی و بارأی داوران در ردهسنی نوجوانان آزاد تیم‌های دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر حائز رتبه اول تا سوم و تیم‌های سمنان، شاهرود و سرخه در رده‌های بعدی این دوره از مسابقات را کسب کردند.

صفاری گفت: در رده سنی نونهالان آزاد شهرستان‌های شاهرود اول، مهدی‌شهر دوم و دامغان سوم شدند و شهرستان‌های گرمسار، امیریه، سمنان، آرادان و سرخه در رتبه‌های بعدی این دوره از مسابقات قرار گرفتند همچنین در رده نوجوانان فرنگی نیز تیم‌های مهدی‌شهر اول، دامغان دوم و گرمسار سوم و تیم شاهرود در رتبه چهارم این دوره از مسابقات قرار گرفت.

وی با اشاره تیم‌های برتر در رده سنی نوجوانان آزاد، بیان کرد: تیم‌های دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر مقام اول تا سوم و تیم‌های سمنان، شاهرود و سرخه در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان تأکید کرد: تیم‌های اول در هر رده سنی شامل رده‌های نونهالان آزاد، نوجوانان آزاد و نوجوانان فرهنگیبه مسابقات کشوری که نونهالان به میزبانی استان ایلام و نوجوانان به میزبانی استان لرستان در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد راه پیدا و جواز ورود به این دوره از مسابقات را دریافت کردند.

صفاری با اشاره به اینکه ۵۰ دانش‌آموز استان سمنان دارای مدال‌های قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی هستند، اظهار داشت: در سال تحصیلی ۹۶-۹۵، ۷۰ درصد از دانش‌آموزان استان درالمپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت کردند.

وی افزود: طرح اوقات فراغت درون مدرسه‌ای و برون مدرسه ای ورزشی از مهمترین برنامه های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان در ایام تابستان امسال بوده که ویژه دانش‌آموزان اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار