استاندار یزد با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای دولت تدبیر و امید، گفت: برندسازی یکی از اولویت‌های اجرایی در راستای توسعه صنعتی و تولید کشور است.
کد خبر: ۴۵۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 14 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ «سیدمحمد میرمحمدی» در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن استان یزد ثبت جهانی بافت تاریخی یزد را دستاورد بسیار بزرگی دانست و بیان کرد: لازم است که در راستای بهره برداری از دستاوردهای این اقدام ارزشمند با همت بالا حرکت نماییم

وی افزود: صنعتگران موفق در چنین مراسم هایی عوامل موفقیت خودشان را بیان کنند و به این وسیله بتوانیم تجارب خود را به یکدیگر منتقل کرده و عامل پیشرفت همدیگر را فراهم نماییم.

استاندار یزد گفت: موضوع دوم این است که سیاست های صنعتی ما در ابتدای دولت بحث پیشگیری از خام فروشی و توسعه صنایع جوار معدنی بود و به حمدالله این موضوع محقق شده و فعالیت‌های آن در حال ادامه است.

میرمحمدی تصریح کرد: با توجه به این که استان یزد یک استان معدنی است فعالیت‌های جوار معدنی را در اولویت قرار داده و نسبت به انجام آن حرکت می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه برندسازی در بحث تولید و صنعت را یکی از اولویت های اجرایی دانست و بیان کرد: برندسازی به معنای جلب اطمینان کامل مشتری است و در صورتی که تولید کنندگان ما در ارتباط با محصولاتشان بتوانند اطمینان مشتری را جلب کنند هر یک از این مشتریان به یک رسانه برای تبلیغ کالاهای آنها تبدیل می شوند.

وی در مورد چگونگی کسب این اطمینان خاطرنشان کرد: باید کالایی که به آنها ارائه می کنیم از هر نظر از جمله قیمت و کیفیت نسبت به کالاهای مشابه بهتر باشند.

استاندار یزد در پایان رقابت پذیری را موضوع مهم دیگر در زمینه فعالیت های تولیدی و صنعتی دانست و در ارتباط با چگونگی این رقابت پذیری تأکید کرد: این یک واقعیت است که اگر سود بانکی ما بیشتر از کشورهای دیگر باشد نمی توانیم رقابت پذیری کنیم.
 
 
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار