کد خبر: ۴۵۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 13 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛فرماندار بافق از آغاز طرح کاج در شهرستان خبرداد و گفت:نخستین گام در اجرای این طرح مهارت آموزی جهت اشتغال جوانان است.
 
محمد زاده رحمانی با بیان اینکه متولی این طرح اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان می باشد افزود:جوانان جویای کار به بنگاه ها و کارگاه های سطح شهرستان معرفی می شوند.
وی گفت:سعی شده که اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی مشبک های حمایتی و برنامه های تشویقی برای کارگاهی که از جوانان جهت کارورزی در محیط کار استفاده می کنند در نظر بگیرد.
زاده رحمانی اشاره کرد:جوانان از طریق این طرح کارورزی را در محیط واقعی تجربه و مشغول به کار می شوند.
 
وی با اشاره به اینکه 11هزار کارگر در مجموعه 475کارگاه شهرستان مشغول به کار هستند افزود:طرح کاج در بافق آغاز شده و محدودیتی ندارد.
 
فرماندار بافق با بیان اینکه طرح کاج 3دسته از افراد از جمله جوانان با رده سنی،فارغ التحصیلان و فاقد تحصیلات دانشگاهی را شامل می شود گفت: مهارت آموزی در محیط کار واقعی شامل کسانی که فاقد تحصیلات دانشگاهی و از ۱۵ تا ۲۲ سال سن دارند می شود ومتولی اجرای این طرح فنی و حرفه ای می باشد و مهمترین مزیت این طرح برند آموزشی برای کارفرما می باشد.
 
زاده رحمانی افزود: طرح کارورزی شامل فارغ التحصیلان دانشگاهی با سقف سنی رشته کاردانی با۲۵ سال سن، کارشناسی با  ۲۷ سال سن و ارشد بالای۳۳ سال می باشد که در این طرح کارورز بنا به سطح تحصیلات مبلغی از دولت دریافت و بیمه حوادث  ۴ الی ۶ ماهه می شود.
فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود به کسب رتبه دوم ایجاد اشتغال شهرستان بافق برای مددجویان کمیته امداددر سطح استان اشاره کرد و گفت:شهرستان بافق با هماهنگی بین بخشی و همکاری دستگاه های اجرایی از جمله جهادکشاورزی،اداره صنعت،معدن و تجارت و به خصوص تعامل بانک ها با کمیته امداد توانسته این رتبه را کسب کند.
زاده رحمانی افزود:در سال جاری به سمت توانمندی سازی مددجویان  زیر پوشش کمیته امداد و ایجاد اشتغال آن ها گام های بیشتری برداشته می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار