مسابقات بین المللی ورزشی در فارس برگزار می‌شود.وی با اشاره به اجرایی شدن طرح ساخت کمپ رهبران جوانافزود: این کمپ در منطقه همایجان از توابع شهرستان سپیدان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 11 July 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به ۲ رقابت بین‌المللی در رشته‌های ورزشی اتومبیلرانی و فوتبال در ماه‌های آینده اظهار کرد: این رقابت‌ها شهریور امسال با حضور شرکت کنندگانی از کشور‌های مختلف در شهرستان‌های مرودشت و ارسنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح ساخت کمپ رهبران جوان در این شهرستان افزود: این کمپ در منطقه همایجان از توابع شهرستان سپیدان ساخته می‌شود.

کامیاب ادامه داد: وسعت این کمپ ۳ هکتار و اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت آن ۱۰ تا ۱۴ میلیارد تومان برآورد شده، که با تامین ۴ میلیارد تومان کار اجرای آن آغاز می‌شود و امیدواریم با تامین اعتبار ملی این مجموعه تا پایان سال آماده بهره‌برداری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد: این کمپ ظرفیت اقامت برای ۵۰۰ نفر را فراهم می‌کند و مکانی برای برگزاری دوره‌های توانمندسازی جوانان جهان اسلام است.

کامیاب اظهار کرد: کمپ رهبران جوان استان فارس دارای امکانات اسکان، تغذیه، تفریحی، ورزشی و آموزشی بوده و می‌تواند نیاز‌های اردویی کشور را پاسخگو باشد.

وی گفت: بر اساس تفاهم‌های انجام شده قرار است سالانه چند دوره از برنامه‌های توانمندسازی جوانان جهان اسلام در این کمپ برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار