استاندار قزوین گفت: دولت به منظور اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان قزوین در سفر خود بیش از ۵۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد اما برخی مسئولان در جذب این اعتبار کوتاهی کردند.
کد خبر: ۴۵۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 08 July 2017
فریدون همتی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با سفر هیئت دولت به استان قزوین اعتبار بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام تصویب شد اما برخی دستگاه‌ها در جذب این اعتبارات مطلوب عمل نکرده‌اند.

وی بیان کرد: دولت به منظور اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان قزوین در سفر خود بیش از 5300 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد اما برخی مسئولان در جذب این اعتبار کوتاهی کردند.

استاندار قزوین ادامه داد: در راستای جذب مطلوب اعتبارات سفر هیئت دولت به استان قزوین، تخصیص منابع مالی و اعتبارات از دستگاه‌هایی که در این زمینه اقدام نکرده‌اند، سلب می‌شود.

همتی گفت: دستگاه‌هایی همچون میراث فرهنگی، بسیج سازندگی، شهرداری قزوین، سازمان نوسازی مدارس، هلال احمر، منابع طبیعی، اداره اوقاف و امور خیریه و... باید در زمینه جذب اعتبارات به سرعت اقدامات لازم را انجام دهند.

وی مهلت جذب اعتبارات سفر هیئت دولت به استان را تا 31 تیرماه اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در صورتی که دستگاه‌ها در فرصت اعلام شده در زمینه جذب اعتبارات اقدام نکنند، اعتبار به دیگر دستگاه‌ها اختصاص می‌یابد.

استاندار قزوین ادامه داد: در سفر هیئت دولت به استان قزوین در مجموع 9 هزار و 40 میلیارد ریال اعتبار برای بخش‌های مختلف مصوب شد که دستگاه‌های اجرایی برای جذب این اعتبار باید اقدامات جدی انجام دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار