کد خبر: ۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰ 12 February 2015
به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا، فرهاد عزیزی در آیین تودیع و معارفه سرپرست پایگاه میراث جهانی پاسارگاد در شیراز بیان کرد: مسوولان پایگاه های جهانی باید با توجه به حساسیت جایگاه ها و برنامه ریزی منسجم از پتانسیل های موجود بهترین بهره برداری را کنند.

وی افزود:همچنین مسوولان پایگاه های جهانی باید با مدیران استانی و ستادی تعامل وهماهنگی لازم و مناسب داشته باشند.

عزیزی با اشاره به انتخاب سرپرست جدید پایگاه جهانی پاسارگاد اظهارداشت: جابه جایی مسوولیت ها امری طبیعی است که هرکس باید در پست و مقام خود بتواند با ارائه راهکارها و بهره گیری از ظرفیت ها از فرصت خدمتگزاری استفاده کنند.

در این آیین که با حضور مسوولان و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی استان فارس برگزار شد،حمید فدایی به عنوان سرپرست جدید پایگاه میراث جهانی پاسارگاد معرفی و از تلاش های محمد نصیری حقیقت سرپرست پیشین این مجموعه جهانی تقدیر شد.

حمید فدایی فوق لیسانس حفاظت و مرمت آثار تاریخی و دانشجوی دکتری مرمت است.

عضو هیات علمی پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی ـ فرهنگی، مدرس دانشگاه های هنر تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، مسوول گروه پژوهشی سالیابی و محیط در پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی ـ فرهنگی، مجری بالغ بر بیست عنوان طرح پژوهشی در پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی ـ فرهنگی و تدوین و اجرای طرح های پژوهشی در زمینه ساختارشناسی و حفاظت از میراث سنگی و صخره ای ایران در سوابق وی آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار