معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سمنان:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه اکثر افراد معتاد نسبت به هیچ‌ یک از اثرات مواد مخدر آگاهی ندارند، گفت: این افراد هیچ‌گاه فکر نمی‌کنند که پیامدهای ناشی از آن روزی دامن‌گیر خود آنان شود.
کد خبر: ۴۵۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲ 06 July 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین پیوندی افزود: امروز یکی از مواردی که زمینه گرایش افراد به‌سوی بزه و اعمال انحرافی را فراهم می‌کند، معضل اعتیاد است.

وی ادامه داد: مواد مخدر از هر نوعی که باشد، خطری جدی برای امنیت جامعه به شمار می‌آید و میزان خطر و تهدید مواد افیونی برای زندگی بشر کمتر از سلاح‌های شیمیایی و میکروبی در جهان نیست؛ بلکه در مواردی حیات بشر را به نابودی می‌کشاند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به اثرات سوء ماده مخدر «شیشه» گفت: اعتیاد شدید به مواد مخدر حتی اگر منجر به وقوع قتل هم نشود، زمینه‌ساز حرکت فرد معتاد به‌سوی ارتکاب جرائمی همچون سرقت خواهد شد.

پیوندی با بیان اینکه اکثر افراد معتاد نسبت به هیچ‌ یک از اثرات مواد مخدر آگاهی ندارند، افزود: این افراد هیچ‌گاه فکر نمی‌کنند که پیامدهای ناشی از آن روزی دامن‌گیر خود آنان شود.

وی با تأکید بر امر آموزش همگانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: برای پیشگیری از ابتلای جوانان به اعتیاد باید آموزش همگانی را در جامعه توسعه و با استمرار و تشکیل کارگاه‌های آموزشی در جامعه، آگاهی مردم به‌ویژه قشر جوان را از عواقب اعتیاد افزایش داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان در پایان گفت: در حال حاضر، کارشناسان اداره آموزش همگانی و مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی در این راستا به آموزش و مشاوره در خصوص ترک اعتیاد و روان‌درمانی اقدام می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار