با حضور حشمتی معاون قرآن و عترت و سردار ملکی مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تمثال شهید حسین توسلی رونمایی شد.
کد خبر: ۴۵۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ 05 July 2017
به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، پیش از ظهر امروز ۱۴ تیر ماه ضمکن تبریک روز قلم به اهل اندیشه و تفکر گفت:  مراسم اختتامیه جشنواره ملی آیات از سلسله جشنواره‌های معاونت قرآنی است که برگزاری آن به دیار علویان، اختصاص یافت.
 
وی ضمن تقدیر از هنکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد، افزود: ظهار کرد: فعالیت جشنواره ملی آیات از اواسط سال ۹۵، آغاز شد و فراخوان جشنواره به سراسر کشور، اطلاع رسانی شد.
 
جاودانی تصریح کرد: یکهزار و ۱۵۰ اثر به جشنواره ملی آیات در دیار علویان، ارسال شد  و آثار در دو مرحله داوری شد که برترین‌های این جشنواره در این مراسم تجلیل می‌شوند.
وی افزود: ۱۰۰ در صد اجرای جشنواره ملی آیات به سازمان بسیج رسانه واگذار شد و مسئولیت ان را به حسن افشار رئیس بسیج رسانه مازندران بر عهده داشت.
 
در ادامه این مراسم با حضور حشمتی معاون قرآن و عترت و سردار ملکی مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تمثال شهید حسین توسلی رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار