معاون مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش:
معاون مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: خراسان رضوی سرآمد قرآنی وزارت آموزش و پرورش در سطح کشور بوده است‌.
کد خبر: ۴۵۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴ 04 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،میکائیل باقری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: خراسان رضوی سرآمد قرآنی وزارت آموزش و پرورش در سطح کشور بوده است‌.
وی افزود: در سال گذشته پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآنی دانش‌آموزی در مصلی تهران داشتیم و در میان تمامی بخش‌هایی که مسابقات برگزار شد بخش دانش‌آموزی بالاترین امتیاز را گرفت و ۳ برگزیده این مسابقات از ایران بودند.
معاون مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از سال گذشته برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان آغاز شد، خاطرنشان کرد: این رویداد در مشهد برگزار شد و معلمان ایرانی بیشترین عناوین برتر را کسب کردند و به واسطه میزبانی بسیاز خوب مشهد دومین دوره این رویداد هم در این شهر مقدس برگزار می‌شود.
باقری تصریح کرد: پس از برگزاری موفق نخستین دوره این مسابقات که با حضور ۵۰۰ هزار معلم کشور برگزار شد شاهد درخواست‌های مکرر در برگزاری مجدد این رویداد در مشهد بودیم.
وی تاکید کرد: در این رویداد قرآنی ۳۰۰ معلم آقا و خانم در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، نهج‌البلاغه، احکام و پژوهش‌های قرآنی برگزار می‌شود و ۲۶ داور آقا و خانم کار قضاوت را بر عهده دارند و در پایان مسابقات از نفرات اول تا پنجم هر بخش که در مجموع ۴۰ برگزیده خواهند بود تقدیر به‌عمل می‌آید.
معاون مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: مراسم افتتاحیه این رویداد قرآنی از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه و مراسم اختتامیه آن از ساعت ۹ تا ۱۱ شنبه ۱۷ تیر ماه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
باقری گفت: رقابت ۵۰۰ هزار معلم در ۷۲۰ منطقه برگزار شد و از هر استان ۸ نفر ۴ آقا و ۴ خانم در مرحله کشوری حاضر می‌شوند و این مسابقات انگیزه فرهنگیان را در رشته‌های مختلف بالا می‌برد و موجب ارتقاء آن‌ها می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار