فرماندار سرخه خبر داد:
فرماندار سرخه با اشاره به راه‌اندازی چهار خانه ورزش روستایی در این شهرستان، گفت: در این راستا ورزش بانوان خصوصا در روستاهای شهرستان تقویت می شود.
کد خبر: ۴۵۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 04 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی‌محمد مویدی‌زاده در نشستی با ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی بانوان سرخه در محل فرمانداری شهرستان اظهار داشت: بانوان همواره در مراحل و برهه های حساس تاریخ نقش بسیار تعیین کننده ای را در جامعه ایفا کرده اند و این مهم در مقوله ورزش نیز بسیار مشهود است.

سرخه

وی با بیان اینکه سرخه به دلیل نوپا بودن با مشکلاتی در مقوله ورزش بانوان و تامین امکانات ورزشی مواجه است، گفت: در اعتبار تملک و دارایی سال جدید توجه جدی به مقوله ورزش و رسیدگی به مشکلات ورزش بانوان درنظر گرفته شده است.

فرماندار سرخه با اشاره به قول مساعدت‌ مسئولان ورزش استان سمنان تصریح کرد: خانه های ورزش روستایی با امکانات اولیه ورزشی برای توسعه مناطق محروم و روستاها در چهار روستای شهرستان در صورت تامین اعتبارات لازم در آینده راه اندازی خواهد شد که این‌مهم در افزایش سرانه ورزش درمناطق روستایی و توجه به ورزش بانوان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مویدی‌زاده با اشاره به استعدادهای ورزشی موجود در سرخه گفت: در زمینه‌های کشتی، فوتسال، کوهنوردی و داوری فوتبال خوشبختانه در بخش‌های مردانه و زنانه به موفقیت‌های بسیار چشمگیری دست پیدا کردیم که باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون ورزش قهرمانی در سطح شهرستان مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی بیان داشت: خوشبختانه در زمینه داوری فوتبال در سال جدید و فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور شاهد حضور حسین زیاری نماینده سرخه در این مسابقات خواهیم بود که امیدواریم با رسیدگی و توجه به مقوله ورزش شاهد حضور بیشتر وزرشکاران شهرستان در مقاطع و مسابقات کشوری و در مراحل بعد جهانی باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار