طی سه ماهه نخست سال‌جاری؛
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صادرات بالغ بر یک و نیم میلیون یورو کلر و مشتقات آن از استان طی سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 04 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، بهروز اسودی در حاشیه بازدید استاندار و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از برخی صنایع سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به صادرات بیش از ۶۶ میلیارد ریال معادل یک و نیم میلیون یورو کلر و مشتقات، افزود: اسید کلریدریک، سود پرک، سود مایه و مشتقات کلر صادر شده است.

وی با اشاره به میزان صادرات این محصول در سال گذشته افزود: عمده محصولات در سه ماهه سالجاری به کشورهایی نظیر آذربایجان، ارمنستان، عراق و ترکمنستان، هند، ویتنام و غیره صادر شده است که نسبت به کل سال ۹۵ سه برابر افزایش داشته است.

بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: استان ظرفیت تولید سالانه چهار هزار تن کلر، ۲۲هزار تن اسید کلریدریک، ۸۰هزار تن هیپو کلریت سدیم، یک هزار و 800 تن هیپو کلریت کلسیم و ۲۸ هزار ۸۰۰ تن سود سوزآور مایع را دارد که توانسته ایم زمینه اشتغال حدود ۳۲۵ نفر را فراهم کنیم.

وی با اشاره به میزان صادرات بالای محصولات کلر استان در سنوات گذشته به کشورهای همسایه اظهار داشت: تکنولوژی مورد استفاده در خط تولید، تنوع بالای محصولات تولیدی و دارا بودن پایش لحظه ای زیست محیطی از ویژگی های شاخص استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار