فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: کشف محموله دو کیلوگرمی کوکائین در قزوین در کشور بی سابقه است و با این عملیات گام مهمی در راستای مبارزه با سوداگران مرگ برداشته شده است.
کد خبر: ۴۵۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 04 July 2017
در سالهای اخیر با هماهنگی و تعامل نزدیک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بویژه دادستان شرایط نا امنی برای سوداگران مرگ در استان ایجاد شده و می توان گفت حضور قاچاقچیان و سودگران مرگ در این استان با ریسک بالایی همراه است بویژه صدور احکام سنگین برای این گونه افراد نگرانی فعالان این عرصه را مضاعف کرده است.

در این میان نیروی انتظامی استان قزوین هم با تجهیز واحدهای پلیس مبارزه با مواد مخدر و عزم جدی در این زمینه شرایطی را ایجاد کرده که کمتر محموله ای در سالهای اخیر توانسته است از محورهای مواصلاتی استان که در مسیر استانهای مهم کشور و پایتخت قرار دارد به سلامت عبور کرده و انسانهای بیگناهی را آلوده کند.

کشف بزرگترین محموله کوکایین کشور در قزوین
 
امروز دوشنبه نیروی انتظامی از کشف بزرگترین محموله کوکایین در استان خبرداد که اگر این مواد به تهران منتقل میشد می توانست هزاران نفر را به ورطه نابودی کشانده و زندگی آنها را به سمت هلاکت بکشاند.

سردار محمودی فرمانده نیروی انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار در تشریح عملیات دستگیری باند قاچاق کوکائین در استان گفت: در راستای مقابله با عرضه مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی توانستیم رد یک باند بین المللی را بزنیم که اقدام به وارد کردن مواد مخدر به کشور را داشتند.

وی بیان کرد: رصد اطلاعاتی لازم انجام شد و به محض ورود این مواد از یک کشور اروپایی به داخل کشور موضوع در رصد پلیس قرار گرفت و دو نفر از کسانی که قرار بود این مواد را به تهران منتقل کنند با عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سردار محمودی بیان کرد: کوکائین کشف شده آزمایشگاهی و سنتزی است که بسیار کمیاب است و افراد خاصی آن را مصرف می کنند که این میزان مواد مکشوفه در چند سال اخیر بی سابقه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین توانستند با شناسایی باند سابقه داری که در تلاش بودند با این سوداگری عده کثیری از جوانان و شهروندان را ورطه هلاکت گرفتار کنند از یک آسیب بزرگ اجتماعی جلوگیری کنند.

دستگیری شش نفر از باند قاچاق کوکایین

سردار محمودی یادآورشد: با کشف این باند مواد مخدر تعداد چهار نفر در تهران و دو نفر (خواهر و برادر) در قزوین دستگیر و روانه زندان شدند.

وی بیان کرد:نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر جدی است و تقدیم ۴ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز از سوی این نیرو بیانگر عزم جدی پلیس برای تامین سلامت اجتماعی و روانی جامعه است و در این راستا در استان نیز با عزم جدی گام برخواهیم داشت و با کسی شوخی نداریم.

سردار محمودی گفت: حریم استان قزوین برای سوداگران مرگ نا امن و قرمز است و اجازه نخواهیم داد عده ای از خدا بی خبر و سودجو با توزیع مواد مخدر جان انسانها را به خطر انداخته و سلامت جامعه را مخدوش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از تلاش مجدانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شناسایی باندهای قاچاق مواد افیونی بویژه کشف محموله اخیر کوکائین تشکر و قدردانی کرد.  


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار