محمدعلی یوسفیان
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی‌شهر از جمله اداراتی در این شهرستان است که با نداشتن نیرو و قحط‌الرجال از اجرای سیاست‌ها و اهدافش بازمانده است.
کد خبر: ۴۵۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 03 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی‌شهر از جمله اداراتی بود که توانست در سال‌های گذشته تفاوت دو فضای قبل و بعد شهرستان شدن مهدی‌شهر را ملموس کند.

تعدد، تنوع و قوت برنامه‌های ملی، استانی و شهرستانی این اداره، آن را در ردیف ادارات برتر شهرستان قرار داده بود و این اداره در میان ادارات همگن استانی نیز گوی سبقت را ربود و جایگاه ممتازی را در استان کسب کرد.

به جرأت می‌توان گفت که در کمتر شهر و شهرستانی همچون مهدی‌شهر، فرهنگ و ارشاد و شورای فرهنگ عمومی شناخته‌ شده است؛ چراکه برنامه‌های متعدد و مرتبط با اقشار مختلف، در این مجموعه برنامه‌ریزی و اجرا شد.

نمی‌دانم چرا اکنون مسؤولان استانی این نهاد با تک نفره کردن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهدی‌شهر چنین بلایی بر سر این مجموعه آورده‌اند؟ از یک نفر در یک اداره چه انتظاری می‌توان داشت؟

تکمیل کادر انسانی مجموعه باید خواسته عمومی مردم در شهرستان مهدی‌شهر باشد و صدالبته مسؤولان شهرستان ملزم به پیگیری جدی رفع این نقیصه هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار