مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد :
مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت که 16هزارو 355 مودی حقیقی دراین استان در خردادماه امسال اظهارنامه مالیاتی ارائه کردند که این تعداد حدود 2درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد .
کد خبر: ۴۵۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 03 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمدعلی غفاری اظهار داشت که 6هزار و 266مودی مالیاتی بصورت توافقی با افزایش هشت درصد به میزان مالیات سال 94خودمالیات عملکرد خود در95را درسامانه ثبت کردند و10هزار و 69مودی حقیقی اقدام به ارائه اظهارنامه مالیاتی کردند.
وی با تشریح اقدام های انجام گرفته برای اطلاع رسانی لازم برای فراخوان مودیان حقیقی در خرداد برای ارائه اظهارنامه مالیاتی افزود که که مودیان مالیاتی حقیقی با ارائه فرم اظهارنامه مالیاتی کردند،مشمول معافیت معالیاتی به میزان 156میلیون ریال و دیگر مزایای پیش بینی شده در قانون مالیاتی شدند.
غفاری گفت که کسانی که اظهارنامه مالیاتی ارائه نکردند، مشمول 30درصد جریمه مالیاتی غیرقابل بخشش خواهند شد.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مودیان مالیاتی حقیقی که اقدام به تسلیم اظهارنامه کنند، علاوه بر استفاده از معافیت‌های مالیاتی، امکان تقسیط بدهی آنها فراهم شد.
سال 95 هفت هزار و 500 مودی مالیاتی در کشور از طرح تقسیط پلکانی بدهی مالیاتی خود استفاده کردند.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مودیان حقیقی ضمن ارائه فرم اظهارنامه مالیاتی بخشی اقدام به پرداخت بدهی خود کردند و برخی نیز بدهی خود را در چهار قسط،تقسط نمودند که این امر به شفاف سازی و تسهیل نمودن امر وصول مالیات کمک کرده است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از تقسیم مودیان مالیاتی به سه گروه خبر داد و گفت: گروه اول سالانه فروش بالای 30 میلیارد ریال دارند، گروه دوم فروش بالای 10 تا 30 میلیارد ریال و گروه سوم نیز فروش زیر 10 میلیارد ریال دارند.
وی اظهارکرد که مودیان مالیاتی حقوقی وصاحبان املاک تا 31 تیر فرصت دارند که فرم اظهارنامه مالیاتی خود را به‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه www.tax.gov.ir ارائه کننند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار