فرماندار گمیشان در چهارمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان؛
فرماندار گمیشان در چهارمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در حوزه شهرستان با تایید و هماهنگی فرمانداری ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 03 July 2017
فرماندار گمیشان در چهارمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در حوزه شهرستان با تایید و هماهنگی فرمانداری ارائه خواهد شد.
 
"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه اشتغال را از موضوعات مهم جامعه بیان داشت و گفت: دولت تدبیر و امید با ارائه بسته های ویژه در حوزه اشتغال زمینه های ایجاد اشتغال در جامعه را فراهم کرده است.

وی افزود: دولت فراهم سازی زمینه های ایجاد اشتغال را از وظایف مهم خود دانسته و بر این کار مصمم می باشد.

توماج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور اذعان داشت: توان ظرفیتی و پتانسیلی هر منطقه و توجه ویژه به آنها می تواند زمینه ساز عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار شود.

رییس ستاد اشتغال گمیشان ادامه داد: طرح های اقتصاد مقاومتی باید توجیه پذیر بوده تا شاهد رونق اقتصادی در منطقه باشیم.

وی اضافه کرد: معرفی و استفاده از تجربیات افراد موفق در حوزه اشتغال و کارآفرینی می تواند تاثیر بسزایی را در افراد جهت ایجاد اشتغال داشته باشد.

فرماندار گمیشان در پایان بر فراهم سازی زمینه های ایجاد اشتغال جوانان، کارآفرینی در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامداری در شهرستان تاکید کرد.

در این جلسه رهبری معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز با اشاره به طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی گفت: این طرح از سال 93 به صورت پایلوت در استان گلستان اجرا شده است.

وی افزود: 547 نفر در سطح استان و 34 نفر در شهرستان گمیشان در سال گذشته از این طرح استفاده کردند.

رهبری وظیفه مندی دستگاه ها را در ایجاد اشتغال مهم دانست و بیان داشت: وظیفه هر یک از دستگاه های اجرایی به صورت کامل مشخص و جهت اجرا شدن ابلاغ شده است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین از اجرای طرح تکاپو در شهرستان گمیشان خبر داد و گفت: با توجه به موقعیت و وضعیت فرهنگی و اجتماعی و ظرفیت منطقه در دو حوزه شیلات و گردشگری این طرح در گمیشان با همکاری دستگاه ها اجرایی خواهد شد.

رهبری در پایان توجه به ویژه به بوم گردی، طبیعت گردی و توریسم و همچنین دانش بنیان شدن اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه هریک از دستگاه های عضو به ارائه گزارش اقدامات و پیشنهادات خود در حوزه اشتغال پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار