معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: پنجمین دوره المپیاد مهارت‌های امدادی دادرس هلال احمر استان سمنان از بیست پنجم تا بیست و هفتم تیر 96 با حضور هشت تیم و در 2 بخش خواهران و برادران در شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۴۵۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 02 July 2017
به گزارش تابناک سمنان، سیدحسین زرگر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحله شهرستانی المپیاد مهارت های امدادی دادرسان هلال احمر با عنوان آماده در استان سمنان در هر یک از شهرستان های استان برگزار شده است و مرحله استانی این المپیاد از بیست پنجم تا بیست هفتم تیر 96 در شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که این رقابت بین دانش آموزان پایه هشتم متوسطه است، ادامه داد: هر تیم شامل 14 نفر است و هشت تیم برگزیده استان در این رقابت ها شرکت خواهند کرد و تیم های اول به رقابت کشوری فرستاده می شوند.

زرگر یادآورد شد: این مسابقات شامل 9 بخش کنترل ارزیابی و علایم حیاتی، احیای قلبی ریوی، پانسمان، آتل بندی، اسکان اضطراری، پناه گیری و تخلیه اضطراری، مهار آتش و حمل فرد بر روی دست و حمل مصدوم است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان تاکید کرد: این مسابقات با هدف افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس، توصیه و ترویج خودامدادی و دیگر امدادی در بین دانش آموزان و سازماندهی تیم مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سال گذشته تیم دختران شاهرود از آموزشگاه نجابت رتبه اول کشور را در این المپیاد کسب کرده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار