مدیرکل بهزیستی استان سمنان خبر داد
مدیرکل بهزیستی استان سمنان از تشکیل پرونده تخصصی روانشناسی فرزندان بهزیستی زیر نظر یک متخصص روانشناسی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ 02 July 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان سمنان، مدیرکل بهزیستی استان سمنان با رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود و پیگیری اشتغال فرزندان بهزیستی دیدار کرد.

علیرضا ایزدپور، مدیرکل بهزیستی استان سمنان در این دیدار، رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان را یاور و همراه همیشگی جامعه هدف سازمان بهزیستی دانست و تعلق‌خاطر او را نسبت به فرزندان شبانه‌روزی بهزیستی ستودنی و کاری الهی خواند.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما ارائه خدمات اجتماعی مانند زنجیره به‌ هم‌ پیوسته است که سازمان بهزیستی یکی از این حلقه‌های زنجیر محسوب می‌شود، گفت: زمانی در عرصه خدمت‌رسانی اجتماعی موفق خواهیم بود که تمام حلقه‌های این زنجیر وظایف و تعهدات خود را به‌درستی انجام دهند.

ایزدپور از تشکیل پرونده تخصصی روانشناسی فرزندان بهزیستی زیر نظر یک متخصص روانشناسی خبر داد و گفت: می‌توان با کمک این پرونده، بر اساس روحیه و مهارت فرزندان ایجاد اشتغال داشت و این اشتغال پایدار و مؤثر خواهد بود.

علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان نیز گفت: استقبال خوبی در استان سمنان در خصوص جذب فرزندان شبانه‌روزی به اشتغال وجود دارد و ما سعی در ایجاد رابطه بین فرزندان بهزیستی و اشتغال داریم و باید حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های موجود در استان به نفع فرزندان انجام دهیم.

وی با تأکید بر لزوم حمایت سازمان‌های اجتماعی از فرزندان بعد از ترخیص گفت:‌ باید این اقدام صورت گیرد تا این افراد تا بتوانند در سایه این حمایت‌ها، زندگی سالم و پر از نشاطی را ادامه دهند.

برچسب ها: روانشناسی ، بهزیستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار