کد خبر: ۴۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 08 June 2015
نماینده مردم کرج،‌ اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فضاهای سبز در کلانشهر کرج باید یکسان‌سازی شود.
محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اعلام اینکه توسعه فضاهای سبز یکی از راهکارهای اساسی برای شاداب سازی محیط و مردم است، اظهار داشت: باید تلاش شود تا در تمامی مناطق کرج به صورت یکسان فضاهای سبز ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق کم برخوردار یکی از مهمترین وظایف مسئولان است، ادامه داد: با ارزیابی و همچنین بررسی این گونه مناطق می‌توانیم میزان نیازهای مناطق محروم را شناسایی کرده و بر اساس اولویت‌ها خدمات رسانی را توسعه دهیم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلانشهر کرج طی سال‌های گذشته با توسعه و رشد فضاهای سبز بسیار خوبی مواجه بوده است اظهار داشت: البته باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تمامی مناطق 12 گانه این کلانشهر از خدمات و سرانه‌های فضاهای سبز یکسانی بهره‌مند شوند.
کولیوند در ادامه سخنان خود با اشاره به باغ سیب کرج و تأکید بر حفظ این باغ به عنوان ریه تنفسی کلانشهر کرج، گفت: تمام تلاش خود را برای حفظ این باغ به کار خواهم گرفت و از طرح‌های حفاظتی از این باغ نیز به صورت دقیق حمایت خواهم کرد.
وی حفظ باغات کرج و فضاهای سبز موجود را مهم ارزیابی کرد و افزود: حفظ فضاهای موجود و توسعه این فضاها می‌تواند در ارتقای سلامتی شهروندان تأثیرات بسیار مثبتی را داشته باشد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از نیازهای مردم در بخش فضاهای سبز را ایجاد بوستان و پارک‌های محله‌ای عنوان کرد و ادامه داد: باید در تمامی مناطق و محلات این  شهرستان بوستان و پارکی برای مردم ایجاد شود تا مردم بتوانند از خدمات مفید ارائه شده در این فضاها استفاده کنند.
وی بیان داشت: در این پارک‌ها می‌توانیم اقدامات فرهنگی از جمله آموزش‌های شهروندی را نیز ارائه دهیم که با توجه به تجربیات گذشته این گونه آموزش‌ها با استقبال عمومی مردم مواجه خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار