معاون حقوقي رئيس جمهوري گفت: يکي از پروژه هاي دشمنان جمهوري اسلامي دوقطبي کردن جامعه است که بارها مقام معظم رهبري همگان را به هوشياري در اين زمينه توصيه کرده اند و بايد مردم و مسئولان مواظب ترفندهاي معاندان و مخالفان نظام براي ايجاد تفرقه باشند.
کد خبر: ۴۵۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 02 July 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام مجيد انصاري شنبه شب در آيين بزرگداشت سالگرد شهيد آيت الله صدوقي(ره) و امام جمعه فقيد يزد افزود: ملت ايران با وحدت و همدلي و ولايتمداري توطئه هاي دشمنان را در 38 سال گذشته در ابعاد مختلف با موفقيت پشت سر گذاشته اند. 
وي با تبيين تحولات انقلاب اسلامي در دوران دفاع مقدس و فعاليت هاي تروريستي دشمن در به شهادت رساندن شخصيت هاي ارزشمند نظام مانند شهيد بهشتي و شهيد صدوقي (ره) ادامه داد: بايد همواره با الگوبرداري از شهيدان در راه تحقق اهداف و آرمان هاي مقدس نظام فعاليت کنيم. 
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: منافقين کوردل رسواترين انسان هاي تاريخ معاصر هستند زيرا با شعار دفاع از خلق بهترين و شريف ترين انسان ها را مظلومانه به شهادت رساندند. 
انصاري افزود: ما در برهه کنوني نياز مبرم به بازشناسي الگوهاي برتر نظام امثال شهيدان رجايي، باهنر، صدوقي، بهشتي، صياد شيرازي و عالمان و مجاهدان حق و فضيلت را داريم و بايد آنها را به نسل جوان معرفي کنيم. 
معاون حقوقي رئيس جمهوري ياد آور شد: شهداي گرانقدار از مواريث ارزشمند اين نظام و انقلاب اسلامي هستند و به همه تعلق دارند همانطوريکه بسيج، سپاه و ولايت فقيه به همه تعلق دارند و به گروه و جناح خاصي مربوط نمي شوند . 
وي افزود: همه سياسيون، فعالان فرهنگي و اجتماعي و اصحاب رسانه بايد براي رعايت موازين اخلاقي و قانوني احساس مسئوليت کنند و اصلاح طلبان و اصولگران بايد با پيروي از ولايت فقيه و با همدلي براي تحقق اهداف نظام اسلامي بکوشند. 
انصاري افزود: همه احزاب درون نظام با وجود سلائق مختلف به ولايت فقيه اعتقاد دارند بنا بر اين بايد نقاط مشترک را تقويت کنند و با رقابت سالم لازمه يک جامعه با نشاط و پويا را فراهم سازند. 
معاون حقوقي رئيس جمهوري افزود: شيعه و سني و ساير گروه ها در دفاع مقدس همه با عجين شده و از خاک، ناموس و تماميت ارضي کشور در برابر بيگانگان به خوبي دفاع کردند و امروز هم به همبستگي نياز مبرم داريم. 
عصو مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: مردم در 29 ارديبهشت ماه به فراخوان مقام معظم رهبري لبيگ گفتند و باشکوه فراوان در انتخابات شرکت و حماسه آفريدند و دولت روحاني نيز با اتکا به آراء مردم به دنبال پيگيري و تحقق مطالبات مردم است. 
وي افزود: دکتر روحاني به دنبال تشکيل کابينه جديد و معرفي دولت است که اميدواريم با همياري مردم و مسئولان، دولت در تحقق اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي موفق باشد. 
انصاري با بيان اينکه تعامل جهاني آرامش مي خواهد تصريح کرد: بدون تعامل سازنده داخلي و خارجي نمي توانيم در اقتصاد و بازارهاي جهاني موفق باشبم، در اين راستا ضمن ايستادگي در برابر زياده خواهي هاي جهان استکبار، برجام را نيز حفظ مي کنيم. 
آيين بزرگداشت سالگرد شهادت آيت الله صدوقي(ره) و امام جمعه فقيد يزد شامگاه شنبه با حضور جمعي از مردم و مسوولان استان يزد در مسجد حظيره برگزار شد. 






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار