هشدارمعاون رئیس جمهوری در بزرگداشت سالگرد شهید آیت الله صدوقی(ره) و امام جمعه فقید یزد:
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: یکی از پروژه های دشمنان جمهوری اسلامی دوقطبی کردن جامعه است که بارها مقام معظم رهبری همگان را به هوشیاری در این زمینه توصیه کرده اند و باید مردم و مسئولان مواظب ترفندهای معاندان و مخالفان نظام برای ایجاد تفرقه باشند.
کد خبر: ۴۵۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 02 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛حجت الاسلام مجید انصاری  در آیین بزرگداشت سالگرد شهید آیت الله صدوقی(ره) و امام جمعه فقید یزد افزود: ملت ایران با وحدت و همدلی و ولایتمداری توطئه های دشمنان را در 38 سال گذشته در ابعاد مختلف با موفقیت پشت سر گذاشته اند.
وی با تبیین تحولات انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و فعالیت های تروریستی دشمن در به شهادت رساندن شخصیت های ارزشمند نظام مانند شهید بهشتی و شهید صدوقی (ره) ادامه داد: باید همواره با الگوبرداری از شهیدان در راه تحقق اهداف و آرمان های مقدس نظام فعالیت کنیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: منافقین کوردل رسواترین انسان های تاریخ معاصر هستند زیرا با شعار دفاع از خلق بهترین و شریف ترین انسان ها را مظلومانه به شهادت رساندند.
انصاری افزود: ما در برهه کنونی نیاز مبرم به بازشناسی الگوهای برتر نظام امثال شهیدان رجایی، باهنر، صدوقی، بهشتی، صیاد شیرازی و عالمان و مجاهدان حق و فضیلت را داریم و باید آنها را به نسل جوان معرفی کنیم.
معاون حقوقی رئیس جمهوری یاد آور شد: شهدای گرانقدار از مواریث ارزشمند این نظام و انقلاب اسلامی هستند و به همه تعلق دارند همانطوریکه بسیج، سپاه و ولایت فقیه به همه تعلق دارند و به گروه و جناح خاصی مربوط نمی شوند .
وی افزود: همه سیاسیون، فعالان فرهنگی و اجتماعی و اصحاب رسانه باید برای رعایت موازین اخلاقی و قانونی احساس مسئولیت کنند و اصلاح طلبان و اصولگران باید با پیروی از ولایت فقیه و با همدلی برای تحقق اهداف نظام اسلامی بکوشند.
انصاری افزود: همه احزاب درون نظام با وجود سلائق مختلف به ولایت فقیه اعتقاد دارند بنا بر این باید نقاط مشترک را تقویت کنند و با رقابت سالم لازمه یک جامعه با نشاط و پویا را فراهم سازند.
معاون حقوقی رئیس جمهوری افزود: شیعه و سنی و سایر گروه ها در دفاع مقدس همه با عجین شده و از خاک، ناموس و تمامیت ارضی کشور در برابر بیگانگان به خوبی دفاع کردند و امروز هم به همبستگی نیاز مبرم داریم.
عصو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: مردم در 29 اردیبهشت ماه به فراخوان مقام معظم رهبری لبیگ گفتند و باشکوه فراوان در انتخابات شرکت و حماسه آفریدند و دولت روحانی نیز با اتکا به آراء مردم به دنبال پیگیری و تحقق مطالبات مردم است.
وی افزود: دکتر روحانی به دنبال تشکیل کابینه جدید و معرفی دولت است که امیدواریم با همیاری مردم و مسئولان، دولت در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی موفق باشد.
انصاری با بیان اینکه تعامل جهانی آرامش می خواهد تصریح کرد: بدون تعامل سازنده داخلی و خارجی نمی توانیم در اقتصاد و بازارهای جهانی موفق باشبم، در این راستا ضمن ایستادگی در برابر زیاده خواهی های جهان استکبار، برجام را نیز حفظ می کنیم.
به گزارش ایرنا،آیین بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله صدوقی(ره) و امام جمعه فقید یزد شامگاه شنبه با حضور جمعی از مردم و مسوولان استان یزد در مسجد حظیره برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار