معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان:
معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه طی یک هفته اخیر این جمعیت به ۶۴مورد حادثه در سطح استان امدادرسانی کرد، گفت: درمجموع این حوادث ۲۱۷ نفر آسیب دیدند.
کد خبر: ۴۵۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 01 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه از تاریخ سوم لغایت نهم تیرماه جاری هلال‌احمر استان سمنان در ۶۴ عملیات امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: این جمعیت در ۲۲مورد حادثه جاده‌ای، ۳۲مورد خدمات حضوری، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد حادثه آب، سه مورد حادثه شهری، دو مورد کوهستان حضور داشته است.

علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان

وی بابیان اینکه طی یک هفته اخیر ۲۱۷نفر در حوادث مختلف آسیب دیدند، افزود: در حوادث جاده‌ای ۵۸نفر، خدمات حضوری ۱۳۷نفر، خدمات مناسبتی ۱۶نفر، خدمات شهری سه نفر، در کوهستان دو نفر و خدمات نجات از غرق‌شدگی یک نفر طی یک هفته گذشته آسیب دیدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه تعداد ۶۹نفر طی مدت یک هفته گذشته اسکان داده شدند، ابراز داشت: درمجموع عملیات جمعیت هلال‌احمر ۶۴تیم با ۱۷۹نفر اعزام شدند و پنج مورد نیز عملیات رهاسازی به انجام رسید.

یحیایی تأکید کرد: با توجه به فصل گرما استخرهای ذخیره آب و سدها مکان مناسبی برای شنا نیست لذا از هم‌وطنان و هم استانی‌ها تقاضا داریم در محل‌های مجاز شنا کنند چراکه خطر غرق‌شدگی وجود دارد و امسال دو نفربر اثر بی‌احتیاطی در این استخرها جان خود را از دست دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار