نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس از تأمین اعتبارات لازم برای بهسازی آب روستاهای منطقه خبر داد و گفت: ایجاد درآمد پایدار برای روستاها تنها راه حیات آنهاست.
کد خبر: ۴۵۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 01 July 2017
قاسم میرزایی‌‌نیکو در خصوص بازدید از روستای درده فیروزکوه اظهار کرد: مشکلات این روستا در بازدید صورت‌گرفته بررسی شد و اهالی روستا نیز مشکلات موجود را بیان کردند.
 
وی در بررسی مشکلات این روستا، مهم‌ترین دغدغه‌ها را وضع نامناسب روکش و آسفالت جاده سرانزا- دره، فاقد آسفالت بودن جاده ۵۰۰ متری مزار شهدا این روستا و لزوم احداث دیوار ساحلی برای مقابله با کاهش تخریب سیل بیان کرد.
 
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: از دیگر مشکلات این روستا، می‌توان به فاقد گاز بودن، ضعف آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه و دسترسی به اینترنت و عدم پرداخت خسارت و تسهیلات به سیل‌زدگان اشاره کرد.
 
میرزایی‌نیکو همچنین با اشاره به بازدید از روستای پیرده فیروزکوه تصریح کرد: این روستا با مشکلاتی از جمله لزوم لایروبی رودخانه‌ها، ساماندهی مزار و غسال‌خانه این روستا، بهسازی منبع ذخیره آب شرب مصرفی روستا پیرده و بازنگری در طرح هادی مواجه است.
 
وی تأکید کرد: امیدواریم با تلاش‌های همه مسؤولان بتوانیم مشکلات روستاهای منطقه را پیگیری و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم و در این خصوص اقداماتی انجام شده است.
 
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده با معاون توسعه روستایی رئیس‌جمهور برای تأمین آب شرب روستاها افزود: بودجه مناسب برای  بهسازی آب روستاهای منطقه تأمین شده است.
 
میرزایی‌نیکو با بیان اینکه پایدارسازی روستاها بر توسعه شهر اولویت دارد، اضافه کرد: تنها راه حیات روستا و بازگشت روستاییان، ایجاد درآمد پایدار در روستاها به همت شوراهاست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار