معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء خاطرنشان کرد: وفاداری به راه شهیدان تنها به سوگواری و غمزدگی نیست بلکه ادامه راه شهیدان، ماندگاری انقلاب و دفاع از نظام جمهوری اسلامی است و به فرموده امام(ره) "دفاع از نظام از اوجب واجبات است".
کد خبر: ۴۵۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 30 June 2017
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) عنوان کرد: وفاداری به راه شهیدان تنها به سوگواری و غمزدگی نیست.

به گزارش ایسنا- سردار علی شادمانی در آئین نکوداشت اسوه صبر و استقامت همسر سرلشکر شهید حاج حسین همدانی و رونمایی از کتاب "خداحافظ سالار" در همدان عنوان کرد: این مراسم به ظاهر نکوداشت همسر سردار شهید همدانی است اما در اصل پیام این مراسم قدرشناسی از مکتب زینب کبری(س) است که بانوان عرصه انقلاب و جنگ این درس را از ایشان خوب آموختند و در این راه حقیقتا سخت پا گذاشتند.

وی ادامه داد: اگر همسر سردار شهید همدانی از ایشان خاطره می‌گوید، مصاحبه می‌کند و کتاب می‌نویسد برای زنده ماندن راه همسرش است تا این راه پایدار بماند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیان کرد: شهید همدانی در طول حیات پر ثمر خود اقداماتی ماندگار و عظیم انجام داد که موجب شد با دیگران تفاوت زیادی پیدا کند به طوریکه پشتیبانی از سپاه کردستان، حضور و تاسیس تیپ محمد رسول الله(ص) به همراه شهید شهبازی که این تیپ خط شکن در عملیات فتح‌المین بود و تاثیر چشم‌گیری داشت، راه‌اندازی تیپ 32 انصارالحسین همدان و اقدامات فرهنگی زیادی چون تاسیس حسینیه در همدان و راه‌اندازی هیئت انصارالحسین همدانی‌های مقیم تهران، راه اندازی بنیاد حفظ آثار استان به همراه سردار حمید حسام و تشکیل بسیح در کشور جنگ زده سوریه از جمله اقدامات ایشان بود.

شادمانی ادامه داد: اقداماتی که شهید همدانی انجام داد تاثیر زیادی در ماندگاری انقلاب، نظام و دین اسلام داشت.

وی با بیان اینکه فداکاری همسران شهید به ویژه همسر سردار همدانی باید مشقی برای بانوان کشور باشد تا خود را وقف اسلام و انقلاب کنند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر به مجاهدت بانوان نیازمند است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء خاطرنشان کرد: وفاداری به راه شهیدان تنها به سوگواری و غمزدگی نیست بلکه ادامه راه شهیدان، ماندگاری انقلاب و دفاع از نظام جمهوری اسلامی است و به فرموده امام(ره) "دفاع از نظام از اوجب واجبات است".

شادمانی با بیان اینکه امروزه هیچ کاری واجب تر از دفاع از دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی نیست، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم قدردان خون شهیدان باشیم باید جا در پای آنان بگذاریم و در راه اهداف امام(ره) همه قیام کنند و با صلابت این راه را ادامه دهند و لحظه‌ای نباید از راه شهیدان نباید جدا شویم.

وی عنوان کرد: در شهید همدانی جوهره فرماندهی، مدیریت و برنامه‌ریزی وجود داشت و ما این جوهره را در شرایط بحرانی در جبهه‌های حق علیه باطل لمس کرده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیان کرد: هویتی که امروزه داریم مدیون خون شهیدان و ایثار آنهاست و هویت ما دینداری، انقلابی‌گری، ولایتمداری، دفاع از اسلام و انقلاب، استکبارستیزی بوده و تنها راه کنونی برای ما پیروی از مقام معظم رهبری است و باید بکوشیم جزو جامانده‌ها نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار