رئیس هیأت اسکیت سمنان:
رئیس هیأت اسکیت استان سمنان گفت: رئیس فدراسیون اسکیت باید نگاه ویژه‌ای به استان‌ها داشته باشد؛ سمنان با دو تیم در لیگ کشوری نوجوانان حضور پیدا می‌کند.
کد خبر: ۴۵۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 30 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، مجید مداح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برنامه‌های هیأت اسکیت استان سمنان اظهار کرد: تیرماه فصل پرترافیک برنامه‌ای برای تمام هیأت‌های ورزشی به‌ویژه اسکیت است.

وی با بیان اینکه ۱۶ تیرماه لیگ کشوری اسکیت نوجوانان کشور به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دو تیم از استان تهران به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

رئیس هیأت اسکیت استان سمنان با اشاره به اینکه پیست سیمرغ ازجمله زیرساخت‌های اسکیت در این استان است، اضافه کرد: مکاتباتی با شهرداری سمنان داشتیم که پروژه پیست سیمرغ را به کسی واگذار کند که مورد تأیید هیأت اسکیت باشد.

مداح با بیان اینکه پیست اسکیت سیمرغ باید به فردی واگذار شود که علاقه‌مند به توسعه زیرساخت این رشته در استان است، تصریح کرد: پیست اسکیت سیمرغ بدون نظر هیأت واگذار نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مجمع فدراسیون اسکیت ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: محور اصلی این مجمع، انتخاب رئیس فدراسیون اسکیت است و 6 نفر کاندیدای انتخابات فدراسیون شده‌اند.

رئیس هیأت اسکیت استان سمنان تصریح کرد: رؤسای هیأت‌های استانی در این مجمع برنامه‌های کاندیداها را در محورهای توسعه اسکیت در کشور و نگاه آن‌ها به برنامه‌های استانی را به دقت مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

مداح با بیان اینکه رئیس فدراسیون اسکیت نباید صرفاً اسکیت‌باز باشد، تصریح کرد: رئیس فدراسیون باید مدیریت ورزشی بداند و با ابعاد اسکیت آشنا باشد.

وی با تأکید بر اینکه رئیس فدراسیون اسکیت باید تعامل خوبی با مدیران ورزش کشور در وزارت ورزش و جوانان داشته باشد، اظهار کرد: این ارتباط خوب به‌ویژه در بحث تأمین اعتبار برای فدراسیون و استان‌ها مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار