مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری هشتمین جشنواره تئاتر ایثار و مقاومت در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: انجمن‌های هنرهای نمایشی شهرستان فارسان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای حمایت و تشویق هنرمندان نمایش اقدام به برگزاری جشنواره تئاتر ایثار و مقاومت می‌کند.
کد خبر: ۴۴۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 29 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران دهکردی از برگزاری هشتمین جشنواره تئاتر ایثار و مقاومت در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: انجمن‌های هنرهای نمایشی شهرستان فارسان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در راستای حمایت و تشویق هنرمندان نمایش استان و همچنین به‌منظور کشف استعدادهای خلاق و جوان و توسعه نمایش حرفه‌ای ایرانی و اسلامی اقدام به برگزاری جشنواره تئاتر ایثار و مقاومت می‌کند.

وی با بیان اولویت‌های جشنواره تئاتر استانی ایثار و مقاومت، افزود: توجه به ایثار و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، ایثار و مقاومت در عرصه‌های اجتماعی با نگاه ویژه بومی و محلی، ایثار و مقاومت در دفاع از ارزش‌های ایرانی و اسلامی با نگاه آزاد و ایثار و مقاومت در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی از موضوعات و اولویت‌های این جشنواره است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه از شرایط حضور در هشتمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری سخن گفت و خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در سه نسخه و با ارائه مجوز کتبی از طرف نویسنده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و همچنین اولویت پذیرش با متون دست‌نویس با فکر و طرح نو و با موضوع محتوایی جشنواره است.

وی مهلت ارسال آثار را از بیستم خردادماه سال جاری لغایت یکم شهریوماه اعلام و گفت: زمان بازبینی نمایش‌های پذیرفته شده از تاریخ 24 آبان‌ماه الی 26 آبان‌ماه سال جاری است و اختتامیه جشنواره نهم آذرماه سال جاری هم‌زمان با هفته بسیج، برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره تئاتر استانی ایثار و مقاومت از مهم‌ترین ویژگی‌های این جشنواره را راهیابی اثر برگزیده جشنواره ققنوس به صورت مستقیم به جشنواره تئاتر استانی عنوان و افزود: در بخش‌های مختلف جشنواره اعم از موسیقی، طراحی صحنه، بروشور، بازیگری زن و مرد، نویسندگی، و کارگردانی جوایز نقدی و لوح تقدیر با نظر هیأت محترم داوران اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه به نشانی فارسان- فرهنگسرای اداره ارشاد اسلامی شهرستان ارسال کنند و همچنین به برگزیدگان مبلغ 15،000،000 میلیون ریال کمک هزینه نقدی به گروه‌های راه‌یافته به هشتمین جشنواره تئاتر استانی ققنوس اهدا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار