نماینده مردم گرمسار در مجلس:
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: استفاده از برخی نمایندگان در کابینه دولت از اختیارات رئیس‌جمهور است و روحانی می‌تواند در این زمینه پیشنهاد دهد.
کد خبر: ۴۴۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 29 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، غلام‌رضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره ترکیب کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد: هر دولتی پس از روی کار آمدن، تغییراتی را در کابینه خود در حوزه وزارتخانه‌ها انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: دولت دوازدهم هم از این قاعده مستثنی نیست و باید برای سرعت‌دهی به رفع مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف، تغییراتی را در وزارتخانه‌ها ایجاد کند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر اینکه از اختیارات رئیس‌جمهور است که از همکاران ما در مجلس که افرادی توانمند هستند را در کابینه خود در دولت دوازدهم استفاده کند، افزود: رئیس‌جمهور در تعیین کابینه دولت دوازدهم می‌تواند از این نیروها استفاده کند.

کاتب با اشاره به اینکه آیا رئیس‌جمهور چنین اقدامی را انجام می‌دهد یا خیر، از اختیارات روحانی است، تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید این پیشنهاد را به نمایندگان موردنظرش بدهد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان پیش‌بینی کرد که رئیس‌جمهور پیشنهاد حضور برخی از نمایندگان مجلس در کابینه دولت دوازدهم را خواهد داد یا خیر، اظهار کرد: باید منتظر بمانیم و ببینیم که این اتفاق می‌افتد یا خیر.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار