امام جمعه میامی:
امام‌جمعه میامی بابیان اینکه امروز نعمت امنیت در جامعه اسلامی به‌خوبی لمس می‌شود، گفت: این مهم با درایت و بصیرت رهبری و ولایتمداری مردم انقلابی ایران اسلامی محقق شده است.
کد خبر: ۴۴۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 23 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه میامی در مسجد جامع این شهر، با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: به برکت جمهوری اسلامی و انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس توسط امام راحل، انتفاضه، حزب‌الله و حماس موردحمایت مردم مسلمان جهان قرار دارند.

حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی

وی افزود: امروز نعمت امنیت و ولایت در جامعه اسلامی لمس می‌شود که در لحظات حساس ملت با بصیرت را هدایت و توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

امام‌جمعه میامی تصریح کرد: ملت‌های مظلوم و به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین، نابودی اسراییل را می‌خواهند و قدس به‌عنوان اولین قبله مسلمانان باید از چنگال اسراییل رهایی یابد و این ایستادگی و راهپیمایی‌ها تا روزی که مردم نابودی اسراییل را نبینند پایان نخواهد یافت.

صفایی پور در ادامه با گرامیداشت هفتم تیرماه و هفته قوه قضائیه، گفت: در قوه قضاییه قضاوت بر اساس عدالت، اولویت اصلی برنامه‌ها است.

وی بابیان اینکه راه‌اندازی شوراهای حل اختلاف بایدمردم محورباشد، افزود: ترویج فرهنگ پیش‌گیری از وقوع جرم وبرخورد قاطع با مفسدان و انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن موردتوجه قوه قضائیه و شوراهای حل اختلاف باشد.

امام‌جمعه میامی با اشاره به اینکه امروز در جهان فناوری و ارتباطات، بایدسرعت رسیدگی به پرونده‌های قضایی بیشتر شود، گفت: امروز قوه قضاییه به فناوری روز مجهز است که هزینه‌های مربوط به رسیدگی به پرونده‌های قضایی پایین خواهد آمد و مراحل فرآیند یک پرونده کاهش می‌یابد.

صفایی پور در ادامه با اشاره به اقدام سپاه پاسداران و پاسخ محکم به داعش، گفت:هدف‌گیری موشک‌های سپاه قابل‌توجه بود و آمریکا و استکبار بدانند که با این هدف‌گیری در امان نخواهند بود و با این سرعت عمل بالای سپاه اقتدار ایران اسلامی به جهانیان نشان داده شد.

وی تأکید کرد: دشمن می‌داند که موشک‌های بالستیک دوربرد ایران قابلیت نابودی اسرائیل و عربستان و حامیان آنان را دارد و باید بدانند که دوران بزن‌دررو تمام‌شده است و اگر اقدامی علیه ملت ایران کنند سیلی محکمی توسط ملت ایران خواهند خورد.

امام‌جمعه میامی در پایان تأکید کرد: پیام اقدام سپاه پاسداران این است تادشمنان بدانند که ایران کشوری نیست که ذره‌ای از حقوق خود عقب‌نشینی کند و پای این انقلاب و اقدام خود ایستاده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار