استاندار سمنان مطرح کرد:
به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان از رژیم اشغالگر قدس،دنیای استکبار و گروهک های تروریستی و تکفیری و از جمله داعش به عنوان اضلاع مثلث شوم ترور در منطقه و جهان نام برد و گفت: رژیم صهیونیستی مرکز برنامه ریزی این گروه های تروریستی در منطقه است.
کد خبر: ۴۴۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 23 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در سمنان اظهار کرد: مردم بزرگ ایران همواره رودرروی دنیای استکبار و رژیم اشغالگر قدس ایستاده و از حقوق مظلومان عالم حمایت و پشتیبانی کردند.

وی از گروه تروریستی داعش و اعتقادات تکفیری ها به عنوان مرام و مسلکی پوشالی نام برد و افزود: اعتقادات این تکفیری ها و تروریست ها هیچ نسبتی با اسلام ناب محمدی ندارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه تروریست های داعشی عامل و بازیچه دست استکبار هستند خاطرنشان کرد: تکفیری ها و تروریست های داعشی دست نشانده دنیای استکبار و عوامل امریکایی بوده و در راستای منافع آنها گام برمی دارند.

خباز به تجلیل از حضور مردم روزه دار سمنان در راهپیمایی امروز پرداخت و گفت: روز قدس که از یادگارهای امام راحل است امروز به نماد همبستگی و اتحاد مسلمانان در برابر استکبار تبدیل شده است.

وی با اشاره به استقبال آزادگان جهان از روز قدس، ادامه داد: بی شک روز قدس و راهپیمایی مسلمانان سراسر جهان در این آیین، نمود و نمادی از همسبتگی و اتحاد مسلمانان در مقابل ابرقدرت ها، دنیای استکبار و رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مسلمانان سراسر جهان در این روز با تکیه بر مشترکات خود، در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی غاصب ایستاده و از مظلومان عالم و خصوصا مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت می کنند.

وی به نقش اندیشه های امام راحل در اضمحلال رژیم اشغالگر قدس اشاره و تصریح کرد: امروز در سایه اندیشه های امام راحل و در پرتو اتحاد مسلمانان در روز قدس، رژیم اشغالگر قدس دچار یک بحران عظیم درونی و بی‌هویتی در بین ملت‌های جهان شده و همین آنها را با مشکلات متعدد روبرو کرده است.

این مقام ارشد اجرایی از فلسطین به عنوان پاره ای از تن اسلام نام برد و گفت:قدس و سرزمین های فلسطینی تنها مربوط به مردم فلسطین نیستند بلکه این سرزمین پاره تن و جزویی از پیکره جهان اسلام است و از همین رو است که در اندیشه های امام بزرگوار ما از روز قدس به عنوان روز اسلام یاد شده است.

دکتر خباز با بیان اینکه حمایت جهانیان از آرمان فلسطین در روز قدس محدود به مسلمانان نیست گفت: امروز همه آزادگان جهان باید در حمایت از فلسطین به میدان بیایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار