فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف هفت قطعه طوطی کوتوله فاقد مجوز در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 21 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار با اعلام این خبر اظهار کرد: این محموله قاچاق کالا در ایستگاه ایست و بازرسی شهید نوری شاهرود متوقف و کشف شد.

این مسئول انتظامی افزود این طوطی ها توسط ماموران ایستگاه شهید نوری شاهرود و از یک‌دستگاه اتوبوس در حین عبور از این شهرستان کشف شد.

وی همچنین از کشف قزل آلای قاچاق از یک خودرو در شاهرود خبر داد وگفت: ماموران کلانتری۱۷مجن روز گذشته از یک‌دستگاه خودرو ایسوزو مقدار یک تن ماهی قزل آلای فاقد مجوز را کشف کردند.

سرهنگ اشرفی با بیان اینکه دو روز پیش نیز یک محموله قاچاقاز ماهی‌های زینتی در جعبه یک اتوبوس عبوری در ایستگاه شهید نوری کشف شد افزود: بیش از۲۰۰۰قطعه ماهی زینتی در جعبه این اتوبوس جاسازی شده بود که توسط ماموران ناجا کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا در کشور تاکید و تصریح کرد: قاچاق کالا از مهمترین دلایل رکود و مشکلات پیش آمده برای تولیدگران داخلی است.

وی از عزم ااین نیرو برای مبارزه با پدیده قاچاق خبر داد و تصریح کرد: همکاران ما در سراسر کشور و استان با جدیت با سودجویان و عوامل قاچاق کالا مقابله خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار