اعضای مجمع جوانان استان سمنان در نشستی معرفی شدند و وظایف هر یک مشخص شد.
کد خبر: ۴۴۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 21 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، جلسه مجمع جوانان استان سمنان با حضور چهار عضو از هفت نفر عضو مجمع جوانان استان سمنان در خانه جوانان استان و با حضور محسن قربانی، حسین عامریان، مصطفی شاطری و سیدعابد میرمعصومی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه پیرامون مدیریت ساختمان خانه جوانان استان سمنان و همچنین جایگاه هویتی مجمع جوانان استان و پیشبرد هر چه بهتر آن مواردی مطرح شد.

مصطفی شاطری به‌عنوان نماینده مجمع استان سمنان برای پیگیری‌های لازم و ارتباط با مدیران مربوطه در این حوزه در استان و کشور معرفی و محسن قربانی به‌عنوان مدیریت ساختمان خانه جوانان استان سمنان برای برنامه‌ریزی‌ها و رفع مشکلات عمومی مربوط به خانه جوانان استان سمنان تعیین شد.

امیرحسین مرادی برای انجام امور جاری و اولیه خانه جوانان استان سمنان تعیین و حسین کوکبی از سرخه دبیر مجمع جوانان استان سمنان شد.

اما آنچه در این جلسه به‌عنوان مصوبه به تصویب حاضران رسید، شامل تشکیل هفتگی جلسات مجمع جوانان استان سمنان شنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ جهت همفکری و پیگیری مصوبات که در جلسات تعیین شده، ایجاد کانال تلگرامی مدیران سمن‌های جوانان برای ارائه گزارش فعالیت‌های مجمع جوانان استان سمنان، عدم استفاده عمومی اینترنت و وای‌فای خانه جوانان و استفاده با نظارت اینترنت و با استفاده مستقیم از رایانه‌ها جهت امنیت بیشتر و عدم سوءاستفاده‌های احتمالی و مذاکره با اداره ورزش و جوانان جهت در اختیار داشتن وسایل مربوط به پخش تصویر (ویدیو پروژکشن) بود.

همچنین در این جلسه مقرر شد: جلساتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان تشکیل شود.

تشکیل جلسات مجمع جوانان در آینده با مدیران فرهنگی به‌صورت گسترده جهت معرفی و تقویت هویت مجمع جوانان، تشکیل جلسات با مدیران و اعضای هیأت‌مدیره سمن‌های استان سمنان با اولویت سمن‌های دارای مجوز از اداره ورزش و جوانان و سپس سمن‌های دارای مجوز از دیگر ارگان‌های مربوطه و معرفی بهتر و دقیق‌تر مجمع جوانان استان سمنان، تشکیل شورای مشورتی و نظارتی مجمع جوانان استان سمنان با سمن‌های جوانان و تصمیم‌گیری مجمع درباره طبقه اول ساختمان خانه جوانان استان سمنان جهت امور آموزشی و تجهیز در جهت راه‌اندازی آموزشگاه‌های چندمنظوره در جهت تقویت امور آموزشی سمن‌ها از دیگر مواردی بود که در این جلسه به تصویب اعضای حاضر رسید.

برچسب ها: مجمع جوانان ، اعضا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار